واکنش صنعاء به توافق عربی-صهیونیستی؛ تاریخ روز ننگ سازشکاران را ثبت کرد

واکنش صنعاء به توافق عربی-صهیونیستی؛ تاریخ روز ننگ سازشکاران را ثبت کرد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 10:25

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امضای توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی را ثبت روز ننگ سازشکاران در تاریخ خواند.

العالم - یمن

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به شبکه «المسیره» گفت، امروز روز متفاوتی بود، تاریخ دو هزار روز ایستادگی ملت یمن در برابر تجاوز و ننگ سازشکاران در واشنگتن را ثبت کرد.

وی به مناسبت گذشت دو هزار روز از حملات مداوم ائتلاف سعودی به یمن اعلام کرد: یمن امروز نماینده عزت و خط مقابله با ظالمان و آمریکا و اسرائیل است؛ ملت یمن از رهبری واقعی، زیرک و دارای ایمان راسخ برخوردار است.

الحوثی در ادامه به توافق عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی که سه‌شنبه شب (دیشب) در آمریکا امضا شد، پرداخت و گفت، اماراتی‌ها و سعودی‌ها و متحدان آنها در برابر صهیونیست‌ها سر خم می‌کنند و با ملت یمن که هیچ تعرضی به آنها نداشته‌اند، می‌جنگند. این داستان خنده‌آوری است، آنها دچار ناامیدی و ذلت شده‌اند و در حال گرفتن انتقام از مسایل مهم امت اسلام و در رأس آن مسأله فلسطین هستند.

وی در پایان ضمن توصیه به کشورهای سازش‌کننده برای تجدیدنظر در این اقدام، اعلام کرد، کشورهایی که به عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند نماینده اسلام و اصول عربی نیستند بلکه بدترین تصویر انحطاط را به نمایش گذاشته‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها