خشم عراقی ها از حضور اشغالگران: "هدف قرار دادن اشغالگر واجب است"

خشم عراقی ها از حضور اشغالگران:
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 12:43

عراقی‌ها بار دیگر بر ضرورت اخراج کامل نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق تأکید کرده و خواستار رجوع به گزینه مقاومت برای اخراج این اشغالگران شده‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عراق هشتگ #ضرب_الاحتلال_واجب (حمله به اشغالگران واجب است) را ایجاد کرده و خواستار آن شده‌اند که پاسخی مناسب و قاطعانه به تداوم نقض قوانین و حاکمیت عراق از سوی اشغالگران آمریکایی، داده شود.

حساب کاربری " HAIDER " به آغاز تحرکات گروه‌های مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد که موشک‌های مقاومت آژیرهای خطر را به صدا درخواهد آورد و سامانه‌های موشکی آمریکا را از کار خواهد انداخت.

حساب کاربری "النصر قادم" تأکید کرده، آمریکایی‌ها پاسخ مشابهِ جنایت‌های‌شان را به زودی دریافت خواهند کرد.

"مسلم راضی" نیز توییت کرده و در اشاره به جنایت ترور فرماندهان شهید "حاج قاسم سلیمانی" و "ابو مهدی المهندس" نوشته است: با عزم و تلاش عراقی‌ها، پاسخ حساب‌شده و تعیین‌کننده خواهد بود."

"الصغیر" نیز توییت کرده که خون پاک شهدا تا زمان خروج آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی سرد نخواهد شد.

"ابو سلطان المنصوری نیز در توییتر گفته است: "مردم حرف آخر را از طریق قطعنامه پارلمان و نیز طی تظاهرات میلیونی برای محکومیت حضور اشغالگران، زدند."

"بنت الخال" نیز نوشته است: "سید کاظم حائری" مرجعیت دینی بر ضرورت مبارزه با اشغالگران تأکید کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق طی ماه جاری تأکید کرد، نیروهای آمریکایی در عراق در معرض حملات متوالی هستند و کاروان‌های نظامی وابسته به نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا بارها هدف قرار گرفته‌اند.

گروه‌های مقاومت عراق، ماه گدشته در بیانیه‌ای تأکید کردند: "عدم اخراج کامل نیروهای اشغالگر آمریکایی، دور زدن حاکمیت عراق و کرامت ملت عراق و نیز نقض قانون تلقی می‌شود." آنها متذکر شدند، در صورت عدم خروج اشغالگران آمریکایی، گروه‌های مقاومت قانونا و شرعا این حق را دارند که "از مرحله فعالیت مقاومت تدریجی و اعطای فرصت به گفت‌وگوی سیاسی، وارد مرحله تنش و حمله به تمام منافع آمریکا شوند... [نیروهای آمریکا] از حملات ما در امان نخواهند بود".

پربیننده ترین خبرها