برگزاری 150 تظاهرات در بحرین علیه توافق خیانتکارانه میان بحرین و رژیم صهیونیستی

برگزاری 150 تظاهرات در بحرین علیه توافق خیانتکارانه میان بحرین و رژیم صهیونیستی
سه شنبه 1 مهر 1399 - 22:33

جمعیت وفاق ملی بحرین از برگزاری بیش از 150 تظاهرات در نقاط مختلف کشور علیه توافق خیانتکارانه میان نظام بحرین و رژیم اشغالگر خبر داد.

العالم ـ بحرین

به رغم محاصره و حضور گسترده نیروهای امنیتی در بحرین، جمعیت الوفاق برگزاری تظاهرات در بیش از 55 منطقه را رصد کرد؛ مردم بحرین با مشارکت در این تظاهرات توافق صلح ادعایی میان نظام بحرین و صهیونیست ها را محکوم کردند و شعارهایی سردادند مبنی بر آنکه این توافق فاقد مشروعیت است.

از زمانی که توافق خیانتکارانه امضا شد، خشم و نارضایتی همچنان بر افکار عمومی مردم حاکم است. آنها تاکید می کنند که نظام بحرین این صلاحیت را ندارد که چنین توافقی را امضا کند زیرا نظامی منتخب نیست بلکه با استفاده از زور و تهدید و سرکوب بر کشور حکومت می کند.

مردم بحرین همچنین در شبکه های اجتماعی نیز شعار عادی سازی خیانت است و بحرین با عادی سازی مخالف است، اعتراض خود نسبت به این توافق را اعلام کردند. آنها می گویند که این توافق فاقد مشروعیت است و اقدام نظام یک جنایت تاریخی علیه بحرین و بی توجهی به اجماع ملی در مخالفت با عادی سازی و نقض ارزشهای اسلامی و عربی و انسانی است.

در بحرین رهبران دینی و نیروهای سیاسی و انجمن ها و نهادهای جامعه مدنی و شخصیتها و شهروندان همگی به شیوه خود ودر حد امکانات خود تلاش کردند تا مخالفت خود را با این توافق غیرقانونی اعلام کنند.

پربیننده ترین خبرها