رکوردشکنی ابتلای روزانه به کووید-19 در سرزمین‌های اشغالی

رکوردشکنی ابتلای روزانه به کووید-19 در سرزمین‌های اشغالی
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 11:55

رژیم صهیونیستی از شکسته شدن رکورد روزانه ابتلا به کووید-19 در سرزمین‌های اشغالی در روز چهارشنبه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از شکسته شدن رکورد ابتلای روزانه به بیماری کووید-19 در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. قرار است مقامات کابینه این رژیم نیز امروز برای تشدید مقررات مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی جلسه‌ای برگزار کنند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت اسرائیل، در 24 ساعت اخیر 6 هزار و 861 نفر در سرزمین‌های اشغالی به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند. حدود 9 میلیون نفر در فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند و مقامات اسرائیلی درباره مشکلات فزاینده بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران جدید هشدار می‌دهند. به بیمارستان‌ها در فلسطین اشغالی دستور داده شده است عمل‌های جراحی غیر ضروری را متوقف و بخش‌های ویژه‌ای را برای مراقبت از مبتلایان به بیماری کووید-19 ایجاد کنند.

کابینه اسرائیل هفته گذشته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مدارس، هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها را تعطیل کرده بود. اما گفته می‌شود این مقررات در جلسه روز چهارشنبه کابینه تشدید خواهد شد.

گفته می‌شود این اقدامات ممکن است ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی در کنیسه‌ها و جلوگیری از برگزاری اعتراضات را نیز شامل شود؛ مسائلی که می‌تواند نارضایتی عمومی را از بنیامین نتانیاهو و کابینه لرزان وی بیش از پیش تشدید کند.

پربیننده ترین خبرها