ادامه یورش ها و بازداشت ها در کرانه باختری

ادامه یورش ها و بازداشت ها در کرانه باختری
پنج‌شنبه 3 مهر 1399 - 14:03

نیروهای اشغالگر اسرائیلی امروز یک اسیر فلسطینی آزاد شده را بار دیگر بازداشت کردند.

العالم فلسطین اشغالی

به گفته فعالان فلسطینی، این اسیر فلسطینی که از اهالی منطقه "بیت امر" در شمال الخلیل بود، همزمان با عملیات پاکسازی اراضی در نابلس و بیت لحم بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر با یورش به منزل ابراهیم ابوماریه در منطقه بیت امر و بازرسی وسایل وی، عبدالله پسر 21 ساله این خانواده را که قبلا هم توسط نیروهای اشغالگر بازداشت و آزاد شده بود، بازداشت کردند.

در همین ارتباط، نیروهای اشغالگر امروز به چند منزل در منطقه یطا در جنوب الخلیل یورش بردند و ابلاغیه هایی را برای مراجعه برخی از ساکنان فلسطینی به مراکز بازجویی تحویل دادند.

در همین راستا، خبرگزاری فلسطینی "وفا" گزارش داد که بولدوزرهای وابسته به شهرک نشینان اسرائیلی ، مساحت گسترده ای از اراضی شهروندان در روستای جالود در جنوب نابلس را تخریب کردند.

غسان مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری گفت: بولدوزرهای وابسته به شهرک نشینان، با هدف توسعه شهرک "شفوت راحیل" اراضی روستای جالود در بخش شماره 13 را تخریب کردند.

وی افزود: تخریب اراضی یاد شده، یک روز پس از ممانعت اهالی از ایجاد راه هایی در زمین های کشاورزی در منطقه و تصرف بولدوزری بود که در منطقه کار می کرد.

همزمان با این اقدامات، نیروهای اشغالگر، سه چادر مسکونی و سه آغول پرورش دام ها را در روستای کیسان در شرق بیت لحم تخریب کردند.

در چارچوب اجرای طرح های شهرک سازی در این روستا، مقامات رژیم اشغالگر، زمین های زیادی را در این منطقه مصادره کرده و به تخریب اراضی و تاسیسات فلسطینی ها اقدام می کنند.

پربیننده ترین خبرها