لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس الشارجه را از برق کشید

پرسپولیس الشارجه را از برق کشید
پنج‌شنبه 3 مهر 1399 - 23:52

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری قاطع برابر الشارجه به عنوان تیم نخست گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

العالم-ایران

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین و مهم‌ترین دیدار خود از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف تیم الشارجه امارات رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۴ بر صفر حریف اماراتی را شکست دهد.

سرخپوشان در حالی برابر الشارجه به میدان رفتند که تیم اماراتی در ۲ دیدار قبلی ۴ گل به الدحیل و ۶ گل به التعاون قطر زده بود.

هر ۲ تیم پرسپولیس و الشارجه ۷ امتیازی بودند و برای صعود نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند. این در حالی است که دیدار رفت ۲ تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده بود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی (۸۰ علی شجاعی)، سیامک نعمتی(۸۷ سید جلال حسینی)، احمد نوراللهی، بشار رسن(۸۰ امید عالیشاه)، میلاد سرلک، احسان پهلوان(۸۷ آرمان رمضانی)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (۸۱ مهدی عبدی) پای به مسابقه گذاشت.

عادل الحسانی، شاهین عبدالله، مجید سالم، کایو فرناندز، ولیتون مورایس، ایگور کورونادو، سالم سلطان الشرجی، علی الزنهانی، خالد الزنهانی، خالد عبدالرحیم (۶۳محمد خلفان) و اوتابک شوکوروف هم ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر عبدالعزیز العنبری سرمربی الشارجه پای به این مسابقه گذاشتند.

سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در همان دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند. در اولین حمله سرخپوشان در این بازی، ارسال احسان پهلوان به تیر دوم رفت تا شجاع خلیل زاده با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها