مخالفان عادی سازی در سرزمین بن زاید جایی ندارند!

مخالفان عادی سازی در سرزمین بن زاید جایی ندارند!
دوشنبه 7 مهر 1399 - 16:43

در حالیکه باشگاه النصر امارات با یک فوتبالیست اسرائیلی قراردادی 3 ساله به مبلغ 9 میلیون دلار امضا کرده است، ظبیه خمیس شاعر و نویسنده اماراتی به خاطر مخالفت با عادی سازی رابطه امارات و رژیم صهیونیستی در معرض زندان یا مرگ قرار دارد.

العالم – درگوشی

ظبیه در فیسبوک و تویتر نوشت که ممنوع السفر شده و به همین دلیل از سازمانهای مدافع حقوق بشر کمک خواست و دولت امارات را مسئول بازداشت یا ترور خود دانست.

ظبیه پس از عادی شدن روابط امارات و رژیم صهیونیستی در تویتر نوشته بود: این روزی غم انگیز و مصیبت بار است، عادی سازی رابطه اسرائیل با امارات و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس امکان ناپذیر است، به این دلیل که اسرائیل دشمن امت عربی است.

ممنوع السفر شدن این شاعره، نشان دهنده دروغ بودن ادعای مقامهای ابوظبی درباره آزادی بیان و دین در امارات است به ویژه که آنان هر شخصی را که با عادی سازی رابطه امارات و اسرائیل مخالفت کند، به زندان یا قتل تهدید کرده اند.

دمکراسی، تسامح و آزادی عقیده مورد نظر بن زاید فقط برای صهیونیستها، همجنس بازان و خیانتکاران است، اما آزادیخواهان، شرافتمندان و مخالفان عادی سازی، سرنوشتشان زندان یا قتل است.

از عجایب تاریخ آن است که بن زاید که کارشناس صدور تکفیر به سوریه و محمد بن سلمان که کارشناس اره کردن مخالفان و ذوب کردن آنان در اسید است برای حقوق بشر در عراق و آزادی در لبنان می گریند.

ظبیه به این خاطر در معرض زندان یا قتل قرار دارد که گفته صهیونیستها اعراب را آدم نمی دانند و فلسطینیان، مصر و اردن، از توافق صلح با رژیم صهیونیستی جز ذلت چیزی نصیبشان نشده و به همین دلیل کشورهایی مانند بحرین و امارات با عادی سازی رابطه با رژیم فقط به ابزاری برای صهیونیسم جهانی و رژیم اسرائیلی جهت سرکوب آرمان فلسطین تبدیل شده اند.

پربیننده ترین خبرها