صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ پرسپولیس 2 ـ پاختاکور 0

صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ پرسپولیس 2 ـ پاختاکور 0
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 20:26

مصاف تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید و سرخ پوشان به نیمه نهایی این تورنمنت راه یافتند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مصاف تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

تیم پرسپولیس ایران در برابر پاختاکور ازبکستان که با کارتیمی و گل عالی عیسی ال کثیر در ابتدای نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر پیش افتاده بود، در دقیقه 66 با دبل آل کثیر و به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس همه امیدهای پاختاکور را که اوایل بازی بااخراج ستاره تیمش 10 نفره شده بود، فرور ریخت.

آل‌کثیر با دبل در این بازی، دو بار در نیمه دوم دروازه پاختاکور را باز کرد تا پرسپولیس بالاخره طلسم باخت های پیاپی در برابر این تیم را بشکند و هم با کسب این پیروزی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

تیم پرسپولیس با این برد روز شنبه 12 مهر ماه ساعت 18.30 با تیم النصر عربستان رودرو می شود و فینال غرب آسیا را برگزار خواهد کرد.

دقیقه 11: ارسال خطرناک یاران پاختاکور روی دروازه پرسپولیس راه به جایی نبرد و مهاجم حریف به توپ نرسید.

دقیقه 17: بازیکن تاثیرگذار و ستاره تیم پاختارکور "جلال‌ادین ماشاریپوف" به دنبال خطای شدید روی کامیابی نیا اخراج و این تیم 10 نفره شد. ماشاریپوف داور مسابقه پس از بازبینی صحنه، کارت زرد خود را به قرمز تبدیل کرد.

دقیقه 38: ضربه سر عیسی آل کثیر با اختلاف زیاد از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: موقعیت بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه از سوی تیم حریف دفع شد.

دقیقه 50: عیسی ال کثیر گل پرسپولیس را در مقابل پاختاکور 10 نفره به ثمر رساند.

دقیقه 63: شوت خطرناک یاران پاختاکور با دفاع یاران پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 66: عیسی آل کثیر دبل کرد و گل دوم پرسپولیس را با زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه پاختاکور کرد.

دقیقه 78: بازیکن تعویضی پاختاکور از پشت محوطه جریمه شوطی را به سوی دورازه پرسپولیس روانه کرد که حامد لک آن را در اختیار گرفت.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این شرح اعلام شد:

حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، بشار رسن، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر بازیکنانی هستند که از سوی یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی سرخپوشان برابر پاختاکور قرار گرفتند.

الدوربیک سورونوف، حوجی اکبر علی‌جونوف، انزور اسماعیلوف، جلال‌ادین ماشاریپوف، دراگان چران، ایگور کریمتس، دوستونبیک حامداموف، اودیلجون حامدوبکوف، سردار سوبیک خوجائف، فرخ صیفی‌اف، الن دردیوک بازیکنانی هستند که در ترکیب پاختاکور مقابل پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس طلسم باخت در برابر پاختاکور را شکست

پرسپولیس برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا درحالی به حکم قرعه به‌مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که پیش از‌این ۳ بار در سال‌های ۲۰۱۹ (۲ دیدار رفت و برگشت) و سال‌۱۳۸۱ برابر این تیم ازبک به میدان رفته و ماحصل این ۳ دیدار، یک تساوی و ۲ شکست برای سرخ‌ پوشان بوده است. حالا پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با برد برابر این تیم علاوه بر صعود به دور بعدی، برای اولین‌بار مقابل این نماینده ازبکستان طعم پیروزی را چشید و نوار باخت هایش را بالاخره پاره کرد.

پربیننده ترین خبرها