سوژه شبکه های اجتماعی؛ مگس روی سر مایک پنس در مناظره با هریس

سوژه شبکه های اجتماعی؛ مگس روی سر مایک پنس در مناظره با هریس
پنج‌شنبه 17 مهر 1399 - 08:58

نشستن یک مگس روی سر مایک پنس در جریان مناظره با کامالا هریس سوژه رسانه های اجتماعی شد.

العالم - آمریکا

مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی به مناظره به کامالا هریس معاون جو بایدن نامزد دمکرات‌ها ادامه می‌داد که مگسی بر روی سر وی نشسته بود.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار این عکس در فضای مجازی نوشتند: آنچه جهانیان از این مذاکره به یاد خواهند آورد.


1

بسیاری از کاربران توئیتر در واکنش به برگزاری مناظره میان نامزد‌های معاون رئیس جمهوری آمریکا به حمایت از یکی از این دو نامزد یا تخطئه دیگری پرداختند، با این حال بخش قابل توجهی بودند که دل خوشی از هیچ یک از دو نامزد نداشتند و در مجموع این مناظره را ناامید کننده و شرم آور می‌دانستند. به اعتقاد این عده کامالا هریس و مایک پنس از پاسخ صحیح به سوالات شانه خالی کردند و تفاوت قابل توجهی در مواضع آن‌ها دیده نمی‌شد.

حتی عده‌ای مانند علی ویتالی، خبرنگار ان بی سی، مگسی که در جریان مناظره روی سر مایک پنس نشسته بود را برنده این مناظره دانستند.

واکنش بایدن به نشستن مگس روی سر پنس

درحالی که نشستن مگس روی سر مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در جریان مناظره با رقیب دموکرات اش با حواشی زیادی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد، جو بایدن با انتشار عکسی از خود که مگس کش در دست دارد در صفحه توئیتر خود نوشت، ۵ دلار برای این مگس کمک کنید.

خبرگزاری صداو سیما

پربیننده ترین خبرها