جزئیاتی از نشست آتی مقامات لبنانی و رژیم‌صهیونیستی برای تعیین مرزهای دریایی

جزئیاتی از نشست آتی مقامات لبنانی و رژیم‌صهیونیستی برای تعیین مرزهای دریایی
پنج‌شنبه 17 مهر 1399 - 23:00

شبکه 13 رژیم صهیونیستی جزئیاتی از نشست هفته بعد میان مقامات لبنان و رژیم صهیونیستی برای تعیین مرزهای دریایی را منتشر کرد.

العالم _ لبنان

شبکه 13 رژیم صهیونیستی جزئیاتی درباره مذاکره لبنان و رژیم‌ صهیونیستی درخصوص تعیین مرزهای دریایی منتشر کرد.

بر اساس گزارش این شبکه، «یودی ادیری» مدیر کل وزارت انرژی رژیم صهیونیستی رهبری گروه اسرائیلی برای مذاکرات با مقامات لبنان درباره مرزهای دریایی را بر عهده خواهد داشت.

این مذاکرات قرار است چهارشنبه آینده در پایگاه یونیفل در شهر «ناقوره» در جنوب لبنان برگزار شود.

گروه رژیم صهیونیستی متشکل از اعضای زیر هستند:

«موره هالوتص» رئیس ستاد کارکنان وزارت انرژی، «آویو آیاش» مشاور بین‌المللی وزیر انرژی، «رویون آزر» مشاور سیاسی نخست وزیر، «آلون بار» رئیس امور سیاسی وزارت خارجه و ژنرال «اورن سیتر» رئیس بخش راهبردی ارتش رژیم صهیونیستی.

«میشل عون» رئیس جمهور لبنان پیشتر از تشکیل هیئتی لبنانی برای گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی در زمینه تعیین مرزهای دریایی خبر داده بود. این هیئت به ریاست «وسام شباط» مدیر کل بخش سوخت وزارت انرژی لبنان خواهد بود و اعضایی از ارتش لبنان و همچنان مشاوران و دیپلمات‌هایی از وزارت خارجه نیز در این هیئت لبنانی حضور دارند.

بر اساس گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی، «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا نیز در این نشست با هدف میانجی‌گری حضور خواهد داشت.

مقامات لبنانی گفته‌اند اگر چه آنها در همان اتاقی که صهیونیست‌ها حضور دارند، حاضرند اما قصدی برای گفت‌وگوی مستقیم با آنها نداشته و از نمایندگان آمریکا و سازمان ملل خواهند خواست تا پیامشان را به طرف اسرائیلی منتقل کنند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها