شتاب کرونا در رژیم صهیونیستی/ ثبت بالاترین آمار روزانه

شتاب کرونا در رژیم صهیونیستی/ ثبت بالاترین آمار روزانه
شنبه 19 مهر 1399 - 21:32

با ثبت بالاترین میزان آمار روزانه حدود ۳ هزار مبتلای جدید در رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این رژیم به بیش از ۲۸۹ هزار نفر رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرده که طی شبانه روز گذشته تعدا مبتلایان به ویروس کرونا در این رژیم ۲ هزار و ۹۲۵ نفر افزایش یافته است.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در این رژیم به ۲۸۹ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت اسرائیل با جان باختن ۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان ویروس کرونا در این رژیم به یک هزار و ۹۱۴ نفر رسیده است.

در رژیم صهیونیستی در حال حاضر ۶۲ هزار و ۱۶۵ نفر به کرونا مبتلا هستند که از این تعداد ۸۴۵ نفر در وضعیت بغرنج به سر برده و ۲۳۲ نفر از آنها به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارند.

قرنطینه سختگیرانه در رژیم صهیونیستی در حال اجرا است؛ تا ۱۴ اکتبر، بسیاری از مشاغل به استثنای تولیدات حیاتی تعطیل هستند. در این رژیم تنها فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و تنها اعضای یک خانواده می‌توانند در خانه کنار یکدیگر باشند.

پربیننده ترین خبرها