یک گروهک تروریستی وابسته به داعش در عراق متلاشی شد/ تمامی ۱۱ عضو این گروهک دستگیر شدند

یک گروهک تروریستی وابسته به داعش در عراق متلاشی شد/ تمامی ۱۱ عضو این گروهک دستگیر شدند
يکشنبه 27 مهر 1399 - 22:42

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز یکشنبه با صدور بیانیه ای، از متلاشی شدن یک گروهک تروریستی وابسته به داعش با تلاش نیروهای امنیتی مبارزه با تروریست در شمال استان صلاح الدین خبر داد.

العالم ـ عراق

سرلشگر «یحیی رسول» در این بیانیه با اشاره به کار اطلاعاتی دقیق و فشرده دستگاه مبارزه با تروریسم عراق، تصریح کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم ضمن تقسیم ماموریت و تمرکز روی اهداف مورد نظر توانستند این گروهک تروریستی داعش را تنها در مدت دو ساعت متلاشی کرده و از بین ببرند.

به گفته وی، در جریان این عملیات که در منطقه «بیجی» شمال استان صلاح الدین انجام شد، تمامی ۱۱ عضو این گروهک تروریستی دستگیر شدند.

درهمین ارتباط، منابع امنیتی عراق از جان باختن دو نیروی الحشد العشایری و کشف مقادیری سلاح در استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار خبر دادند.
سایت «المورد نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی عراقی از جان باختن دو نفر از منتسبان به الحشد العشایری در استان نینوا خبر داد و گفت: بقایای عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به ایست و بازرسی الحشد العشایری در روستای «جمیره»، این دو نفر را به قتل رساندند که جستجو برای یافتن تروریست ها ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، همزمان یک منبع امنیتی در واحد اطلاعات نظامی وزارت کشور عراق نیز در گفت وگو با سایت «العهد نیوز» از کشف مقادیری سلاح برجای مانده از داعش در مناطق غربی شهر الرمادی در استان الانبار خبر داد.

پربیننده ترین خبرها