سرلشکر باقری: همه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی کرونا قرار می‌گیرد

سرلشکر باقری: همه امکانات نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی کرونا قرار می‌گیرد
دوشنبه 28 مهر 1399 - 14:03

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

العالم - ایران / سیاسی

جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) صبح امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) به طور همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد.

در راستای ارزیابی نحوه خدمت رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت های کامل نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)، قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمامی فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیروهای مسلح به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، روسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاههای تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیروهای مسلح در کمک به درمان بیماران کرونا ارائه کردند.

در این جلسه سرلشکر باقری ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت های انجام شده نیروها و سازمان‌های نیروهای مسلح در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیروهای مسلح در کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی بر در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیروهای مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه موثر و تداوم آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و لزوم استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان و قانعی رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح و کادر درمانی سازمان های تابعه در همکاری با ستاد ملی کرونا، آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور و اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذ شده را تشریح کردند.

پربیننده ترین خبرها