مردم عراق فقط با درخواست ایران به یاری پیامبر می شتابند!!

مردم عراق فقط با درخواست ایران به یاری پیامبر می شتابند!!
دوشنبه 5 آبان 1399 - 22:54

جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران که با سلطه‌جویی آمریکا مخالف است، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و پشتیبان گروههای مقاومت در منطقه است، یک جانبه نبوده و تمام سطوح اعم از تحریم اقتصادی و مالی، تهدید نظامی و حتی محروم کردن مردم ایران از دارو و غذا را شامل می‌شود.

العالم- کشکول

کینه آمریکا از ایران به گونه ای است که گفته شده ترامپ، پومپئو یا نتانیاهو بدون آوردن اسم ایران، نمی توانند درباره مسائل منطقه خاورمیانه سخن بگویند، آنان هر مشکلی را به ایران نسبت می دهند تا شکست خود در زمینه به زانو درآوردن این کشور را پنهان کنند.

به دلیل همین شکست، تمام گروههای مقاومت و حتی شخصیتها و جریانهای هوادار ایران در معرض هجمه گسترده آمریکا، رژیم صهیونیستی، وهابیت تکفیری، ارتجاع عرب و رژیمهای سازشکار قرار گرفته اند.

تبلیغات شبکه های سعودی العربیه و الحدث، شبکه اماراتی اسکای نیوز عربی، شبکه آمریکایی الحره و دیگر شبکه های فتنه گر عربی، سعودی و اماراتی علیه حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین، الحشد الشعبی عراق، انصارالله یمن و سایر احزاب و شخصیتهای هوادار مقاومت، بهترین گواه برای درک کینه دشمنان نسبت به مقاومت به ویژه مقاومت جمهوری اسلامی ایران است.

قبلا شنیده بودیم که نفرت کور است ولی پایداری ایران و محور مقاومت نفرت سه‌گانه آمریکایی، صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عربی را عمیق‌تر کرده و قدرت اندیشیدن را از آنها گرفته است و این نفرت، صاحبانش را به حیواناتی تبدیل کرده که حرف‌ها و منظور تو را نمی‌فهمند.

در تایید گفته‌های‌مان به یک خبر استناد می‌کنیم و باقی اخبار را به خواننده می‌سپاریم. در شرایطی که جهان عرب و اسلام شاهد موجی از خشم علیه "امانوئل مکرون" رئیس‌جمهوری فرانسه به خاطر اهانت او به نبی اکرم( ص) شده و مسلمانان نیز تحریم کالاهای فرانسوی را خواستار هتند و در همین راستا، کمپین‌ها، تظاهرات و راهپیمایی‌هایی در سرتاسر جهان برگزار می‌شود ولی ملت مسلمان عراق تأکید دارد که نبی اکرم و قرآن کریم را یاری دهد همانطور که امروز نیز شاهد تظاهراتی اعتراضی عراقی‌ها مقابل سفارت فرانسه در بغداد بودیم که در مقابل رسانه‌های متخاصم علیه ملت عراق، مانند تلویزیون بدنام "الحره" و دیگر شبکه‌های تلویزیونی سعودی و اماراتی در تلاش برای کم‌اهمیت دانستن این تظاهرات، گزارش دادند: "ده‌ها تظاهرات کننده امروز به دعوت گروهی وفادار به ایران، مقابل سفارت فرانسه در بغداد تجمع کردند تا دفاع رئیس‌جمهوری فرانسه از کاریکاتوریست( موهن به نبی اکرم) را محکوم کنند."

آیا عراقی‌ها برای یاری رساندن به پیامبرشان نیاز دارند که کسی از آنها چنین درخواستی را بکند؟ آیا عراقی‌ها کمتر از دیگر مسلمانان جهان عاشق پیامبرشان هستند؟ آیا ایران پشت تظاهرات دیگر کشورهای اسلامی قرار دارد؟ آیا کشورهای اسلامی برای یاری رساندن پیامبرشان منتظر درخواست دولتی دیگر نیاز هستند؟ چرا باید عراقی‌ها فقط بنا به درخواست طرف خارجی، یعنی ایران، تظاهرات اعتراضی برگزار کنند؟

پربیننده ترین خبرها