رام الله: قدس فروشی نیست، نه با دستور اسرائیل، نه آمریکا

رام الله: قدس فروشی نیست، نه با دستور اسرائیل، نه آمریکا
سه شنبه 6 آبان 1399 - 09:45

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که این نهاد، طرحهای صهیونیستی و آمریکایی را نمی‌پذیرد و در زمان مناسب اقدامات مناسبی علیه این طرحها انجام خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین بر رد طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری تأکید کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ابوردینه گزارش داد، تشکیلات خودگردان مخالف این طرحهاست و چنین طرحهایی علیه ملت فلسطین اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد، تشکیلات خودگردان در زمان مناسب اقدامات مناسبی علیه این طرحها انجام خواهد داد و در همه زمینه‌ها دست به فعالیت خواهد زد.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، تشکیلات، نسبت به «ملت ما و آزادگان جهان اطمینان دارد... مسئله فلسطین، مسئله مقدسی است و در صدر مقدسات اسلامی و مسیحی قرار دارد».

ابوردینه تأکید کرد که «اصول تاریخی ما، ثابت است و هیچ امتیازی در آن وجود ندارد. قدس فروشی نیست، نه با طلا، نه با نقره، نه با دستور اسرائیل، یا دولت آمریکا یا هیچ دولت دیگری».

وی تصریح کرد: «عادی‌سازی غیر قابل پذیرش بوده و محکوم است؛ نه فقط به خاطر اینکه مخالف قوانین عربی و بین‌المللی است، بلکه بدین سبب که ملت فلسطین را نادیده می‌گیرد».

این مسئول فلسطینی در پایان خاطر نشان کرد: «پیام همیشگی فلسطین این است که هیچ کس حق ندارد به نام ملت فلسطین، سخن بگوید».

فارس

پربیننده ترین خبرها