داماد ترامپ: بسیاری از سیاه‌پوستان نمی‌خواهند موفق باشند

داماد ترامپ: بسیاری از سیاه‌پوستان نمی‌خواهند موفق باشند
سه شنبه 6 آبان 1399 - 17:45

مشاور ارشد کاخ سفید و داماد ترامپ تلویحاً مدعی شد برای این که سیاست‌های ترامپ موثرتر باشد، سیاه‌پوستان آمریکایی باید خودشان بخواهند که موفق باشند.

العالم- آمریکا

«جرد کوشنر» مشاور ارشد کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تلویحاً مدعی شد بسیاری از شهروندان سیاه‌پوست آمریکا نمی‌خواهند موفق باشند. او گفت برای این که سیاست‌های ترامپ موثرتر باشد، سیاه‌پوستان آمریکایی باید بخواهند که موفق باشند.

کوشنر در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت: چیزی که ما در بیشتر جامعه سیاه‌پوست که اغلب آن‌ها دموکرات هستند، شاهدش بوده‌ایم، این است که سیاست‌های رئیس‌جمهور ترامپ می‌تواند به مردم کمک کند تا از مشکلاتی که درباره آن‌ها شکایت می‌کنند، خارج شوند. اما او (ترامپ) نمی‌تواند بیشتر از آنچه که خودشان می‌خواهند موفق باشند، خواستار موفقیتشان باشد.

او در ادامه مدعی شد: چیزی که اکنون در کشور شاهدش هستیم تشدید حمایت (از رئیس‌جمهور آمریکا) در جامعه سیاه‌پوستان است زیرا آن‌ها متوجه شده‌اند که همه چیزهای بدی که رسانه‌ها و دموکرات‌ها درباره رئیس‌جمهور ترامپ گفته‌اند، درست نیست و او در واقع (به گفته‌هایش) عمل کرده است.

این سخنان او در حالی مطرح شده که تنها چند روز به انتخابات آمریکا باقی مانده و در نظرسنجی‌های ملی دونالد ترامپ از رقیب دموکراتش عقب است. «جو بایدن» همچنین در نظرسنجی‌های بسیاری از ایالت‌های کلیدی و سرنوشت‌ساز آمریکا از رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه این کشور پیش است.

میزان مشارکت رای‌دهندگان سیاه‌پوست در انتخابات سال ۲۰۱۶ رکورد کمترین میزان مشارکت در ۲۰ سال قبل آن را شکست و حالا هر دو کارزار انتخاباتی آمریکا به دنبال جلب آرای سیاه‌پوستان آمریکایی هستند.

به گزارش «هیل»، این در حالی است که بایدن با اختلاف از ترامپ در نظرسنجی‌های انجام شده از سیاه‌پوستان آمریکا پیش است. در نظرسنجی روزنامه «نیویورک تایمز-کالج سینا»، ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان سیاه‌پوست گفتند قصد دارند به بایدن رای بدهند یا قبلا این کار را کرده‌اند. در مقابل تنها چهار درصد همین نظر را درباره ترامپ داشتند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها