به این دلیل باید از ایران تشکر کرد!

به این دلیل باید از ایران تشکر کرد!
سه شنبه 20 آبان 1399 - 09:36

مقامات ارشد کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در گفتگو با شبکه صهیونیستی "کان" درباره بازگشت "مردان اوباما" به کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری بایدن، ابراز نگرانی کردند.

العالم - کشکول

در گزارشی در سایت قطری "الخلیج اونلاین" که دیروز دوشنبه منتشر شد، آمده است که مقامات ارشد کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس (بدون ذکر نام )، در گفتگو با شبکه صهیونیستی "کان" درباره بازگشت "مردان اوباما" به کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری بایدن، ابراز نگرانی کرده و گفته اند که بازگشت بایدن به سیاست صلح جویانه با ایران .. کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را به "اسرائیل" نزدیک تر کرده و باعث تقویت توافق های سازش بین این رژیم و امارات و بحرین می شود.

نگارنده پس از مطالعه این خبر نتوانست خود را کنترل کند و یکباره قهقهه سر داد. واکنش این رژیم ها همیشه یکسان بوده است و معمولا با هر اتفاقی، خود را به دامن رژیم صهیونیستی انداخته اند.

این رژیم ها در دوره زمامداری ارباب شکست خورده خود یعنی دونالد ترامپ، با رژیم صهیونیستی سازش کردند چون دشمنی ترامپ با ایران را فرصت مناسبی برای سازش با این رژیم برای حفظ تاج و تخت خود می دانستند. اما امروز با شکست ترامپ باز هم ناچارند با رژیم صهیونیستی سازش کنند چون بایدن احتمالا سیاست توافق با ایران را در پیش خواهد گرفت. لذا این کشورها در هر حال چاره ای جز سازش با رژیم اشغالگر ندارند!!.. در نهایت باید از ایران به خاطر صبرش در مقابل چنین همسایه هایی تشکر کنیم!!!

پربیننده ترین خبرها