رالی‌های جنون آمیز شبانه در خیابان‌های تهران +ویدئو

دوشنبه 26 آبان 1399 - 09:51

با افزایش محدودیت‌های کرونایی و خلوت‌تر شدن خیابان‌ها، رالی های جنون آمیز و مسابقات خیابانی در اتوبان‌های پایتخت بیشتر دیده می‌شود.

العالم ـ گوناگون

ویدئوهایی در ایام کرونایی از رالی های شبانه و مسابقات اتومبیل‌ رانی زیرزمینی در تهران منتشر می‌شود که حاکی از این است که شوماخرهای تهرانی برای مسابقه با اتومبیل‌های میلیاردی به اتوبان‌های عریض و طویل شمال شهر تهران می‌روند و رالی‌های شبانه و شرط بندی‌های زیرزمینی برگزار می‌کنند که ممکن است پایان مسابقه با یک جایزه بزرگ، تصادف خودروهای لاکچری و یا مرگ همراه باشد.

رالیکاربران عنوان می‌کنند در حالی که کرونا همچنان در حال کشتار مردم است و مردم در شرایط سختی به سر می‌برند، آقازاده‌ها در تهران در حال مسابقات رالی شبانه هستند.

بسیاری از کاربران معتقدند وقتی این افراد به صراحت عنوان می‌کنند که جریمه‌اش را پرداخت می‌کنند این بدین معناست که آنها از نظر مالی مشکلی ندارند و تنها برای تفریح و سرگرمی مسابقات اتومبیل رانی در سطح شهر برگزار می‌کنند و بی‌توجه‌اند به اینکه با این کارشان ممکن است به افراد بی‌گناه آسیب برسانند.
جمعی از کاربران نیز ضمن اظهار تاسف، ابراز تعجب کرده اند از اینکه چگونه این جوانان به کسانی که در انتظار بازگشت‌شان به خانه هستند فکر نمی‌کنند و تا این حد سطحی نگر و هیجانی با مسائل برخورد می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها