شهدای عراق در راه حیثیت و وطن جان باختند و جاودانه شدند

شهدای عراق در راه حیثیت و وطن جان باختند و جاودانه شدند
جمعه 30 آبان 1399 - 14:22

می گویند حجم مقاومت باید با ارزش چیزی که انسان از آن دفاع می کند همسنگ باشد، شهدای عراق با دفاع از سرزمین، شرف و عقیده خود در تاریخ جاودانه شدند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران توییتر در عراق برای جاودانه کردن یاد و نام شهدایی که در سراسر وطن، به خاک افتاده اند، هشتگ ليلة_الشهداء (شب شهدا) را ترند کرده اند.

آنها در توییت های خود به شرح جانفشانی شهدا در براندازی حکومت صدام و نبرد آنها با تروریسم تکفیری و گروه تروریستی داعش و اخراج نیروهای خارجی از عراق پرداخته اند.

کاربران با انتشار عکس های از شهدا به شرح داستان شهادت آنها پرداخته و وصیت های آنها را هم خطاب به ملت عراق و امت اسلامی منتشر کرده اند.

عراق شهدایی را در میادین دفاع تقدیم کرده اند که برخی از آنها شاگرد مکتب دو شهید پیروز یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده اند. آنها در همه میادین مبارزه محور مقاومت از عراق تا لبنان تا سوریه و فلسطین حضور داشته اند و از حق و حقیقت دفاع کرده اند. و امروز مردانی از گروه های مقاومت راه آنها را ادامه می دهند؛ مردانی که حاضر به سازش بر سر آرمان و خاک وطن نیستند. آنها چشم به سپیده دم دوردست دوخته و هدفشان آزادی قدس و همه سرزمین های اسلامی از اشغال صهیونیست هاو مزدورانشان است.

پربیننده ترین خبرها