خشم تظاهرکنندگان یمنی از تداوم حمایت آمریکا از متجاوزین

خشم تظاهرکنندگان یمنی از تداوم حمایت آمریکا از متجاوزین
جمعه 30 آبان 1399 - 17:55

مردم در استان الحدیده بعد از اقامه نماز جمعه، تظاهراتی در محکومیت محاصره ظالمانه یمن و تداوم جنایات ائتلاف تحت رهبری سعودی علیه یمنی‌ها و نیز حمایت مستمر آمریکا از این ائتلاف متجاوز برگزار کردند.

العالم- یمن

به گزارش العالم، در منطقه "المطار" در بخش "الحوک" استان الحدیده (در فاصله 226 کیلومتری صنعا)، تظاهرات‌کنندگان خشمگین با حضور در محوطه‌های مساجد و خیابان‌های اصلی، تداوم حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن را به شدت محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان با تأکید بر مقاومت در برابر اشغالگران و مزدوران محلی‌شان، بر عزم‌شان برای آزادسازی سرتاسر خاک یمن از اشغال متجاوزان تأکید و توطئه‌های خبیثانه دشمن برای ضربه زدن به مقاومت اسطوره‌ای یمنی‌ها را محکوم کردند.

مشارکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین از ارتش و کمیته‌های مردمی (وابسته به انصارالله) به خاطر پیروزی‌های‌شان در تمامی جبهه‌های نبرد و خنثی کردن نقشه‌های دشمن جهت ایجاد هرج و مرج در کشور تقدیر کردند.

آنها در این تظاهرات اعتراضی، از جامعه جهانی، شورای امنیت و نهادهای حقوق بشری خواستند برای شکستن محاصره زمینی، دریایی و هوایی علیه یمن و نیز باز کردن گذرگاه‌های یمنی اقدام کنند؛ چرا که این محاصره ظالمانه باعث بروز قحطی شدید غذایی و دارویی و نیز احتیاجات پزشکی شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها