واکنش کاربران یمنی به دستاورد بزرگ نظامی در مارب

واکنش کاربران یمنی به دستاورد بزرگ نظامی در مارب
شنبه 1 آذر 1399 - 22:35

کاربران شبکه های اجتماعی در یمن به آزادسازی پایگاه استراتژیک "ماس" در شهر مارب از عناصر ائتلاف متجاوز سعودی واکنش نشان دادند.

العالم ـ یمن

منابع خبری امروز شنبه از آزادسازی پایگاه استراتژیک "ماس" در شهر مارب از عناصر ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

برخی کاربران با تاکید بر اهمیت این پایگاه استراتژیک، تصاویر و ویدئوهایی از آن منتشر کردند.

کاربران با اشاره به سردرگمی عناصر ائتلاف متجاوز پس از آزادی این پایگاه اشاره کردند، اظهار داشتند که عناصر ائتلاف به شهر مارب گریختند.

برخی کاربران یمنی نیز خاطرنشان کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پس از آزادی پایگاه، همچنان به تعقیب عناصر ائتلاف متجاوز می پردازند.

برخی دیگر از کاربران تاکید کردند که آزادسازی پایگاه "ماس" سبب خواهد شد تا مزدوران ائتلاف در نبردهای صرواح مدغل و دیگر جبهه ها، توزان و تعادل خود را از دست داده و به اطراف مارب بازگردند. این دستاورد به مبارزان یمنی نیز امکان پیشروی در دیگر جبهه ها به سمت شهر مارب را فراهم خواهد کرد.

برخی فعالان نیز توضیح دادند که پایگاه "ماس" از مهمترین پایگاه های منطقه است؛ این پایگاه یکی از استحکامات طبیعی و خط دفاعی دوم شهر مارب است.

خبرها از یمن حاکی از آن است که نیروهای مشترک یمن پایگاه استراتژیک ماس در شهر مارب را از نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی آزاد کردند. این پایگاه بزرگترین پایگاه نظامی در غرب مارب و مهمترین خطوط دفاعی آن است. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته موفق شدند خطوط امداد رسانی به شرق پایگاه را قطع کنند و در صورت تکمیل آزادسازی پایگاه، زمینه برای ورود به شهر مارب و آزادی کامل آن فراهم می شود.

پربیننده ترین خبرها