افشگاری روابط گرم صهیونیستها و سرکردگان مخالفان سوری

افشگاری روابط گرم صهیونیستها و سرکردگان مخالفان سوری
سه شنبه 4 آذر 1399 - 11:13

یک رسانه سوری با افشای روابط گرم میان صهیونیست‌ها و سرکردگان معارضان سوری به نامه فهد المصری سرکرده آنچه «جبهه نجات ملی سوریه» خوانده می‌شود به مقامات تل آویو، اشاره کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه الثوره سوریه در مطلبی با اشاره به روابط گرم صهیونیستها و سرکردگان مخالفان سوری آورده است: از زمان شروع جنگ تروریستی علیه سوریه، معارضان سوری نه تنها ارتباط خود با رژیم صهیونیستی را پنهان نکرده اند و برعکس این مزدوران به این روابط می بالند به طوری که شماری از سرکرده های گروههای تروریستی به رژیم صهیونیستی سفر کرده اند تا تل آویو را به حمله به سوریه ترغیب و تشویق کنند.

این رسانه می نویسد: مخالفان سوری از سوی رژیم صهیونیستی تجهیز و تسلیح شده و مورد حمایت مالی قرار گرفته اند. هر روز که می گذرد، ابعاد و حقایق جدیدی از عمق روابط این خیانتکاران به ملت سوریه با رژیم صهیونیستی فاش می شود.

الثوره نوشت: آخرین مورد هم «فهد المصری» سرکرده جبهه نجات معارضان سوری در نامه و پیامی به صهیونیستها خواستار اقدام مشترک علیه ملت سوریه شده است و نه تنها نماینده در رژیم صهیونیستی تعیین کرده است بلکه به صهیونیستها تعهد داده است که سوریه هرگز در آینده علیه اسرائیل اقدامی نخواهد کرد. این موضع را کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرده است.

الثوره سوریه گزارش داد: این نامه المصری تاکیدی بر این نکته است که آنان که خود را معارضان می خوانند با اسرائیل همسو هستند و مزدوری و خیانت آنها به جایی رسیده است که خود و وطن خود را در خدمت خواسته های غرب فروخته اند و در حال حاضر مزدوری خود را برای این رژیم تکمیل کرده اند؛ آن هم برای رژیمی که سرزمین ما را اشغال و حقوق ما را غصب کرده است.

این رسانه سوری آورده است: این اولین باری نیست که «المصری» و امثال آن مزدوری و خیانت خود را آشکار می کنند. المصری در دسامبر 2016 در فایلی خطاب به رژیم صهیونیستی از تل آویو می خواهد که حامی ملت سوریه باشد و از ترکیه و شیخ نشین های خلیج فارس می خواهد که اقدام به حمله نظامی مستقیم به سوریه کنند و خواهان آنچه «شورای امنیتی منطقه» به سرکردگی دشمن صهیونیست خواند، شد.

الثوره می نویسد: رابطه میان رژیم صهیونیستی و معارضان هتل نشین در خارج و ارتباط گروههای تروریستی براحدی پوشیده نیست و به مرحله عالی از هماهنگی رسیده است و برای تثبیت این رابطه، رژیم صهیونیستی به کمک های تسلیحاتی و انواع کمک مستقیم و غیرمستقیم به تروریستها ادامه می دهد و هرگاه از مقابل ارتش سوریه گریخته به آنها پناه داده و صدها مجروح آنها را در داخل بیمارستان های صحرایی خود در جولان اشغالی و اراضی فلسطین اشغالی مداوا کرده است.

این رسانه در ادامه به میزبانی صهیونیستها از مزدوران وابسته به معارضان سوری از جمله «فهد المصری»، «کمال اللبوانی»، «عصام زیتون»، «نبیل الدندل» و دیگر مزدورانی که ممنون حمایت بی دریغ صهیونیستها از تروریستها هستند، پرداخته است.

الثوره در پایان می نویسد: مثال های زیاد و حقایق زیادی وجود دارد که میزان مزدوری آنها و خیانت به کشور و ملتشان را نشان می دهد؛ اما مهمتر از آن این است که این مزدوران فقط از جانب خود موضعگیری می کنند و حق ندارند که از جانب ملت سوریه که با تروریستها و اشغالگران مقابله کرده اند، سخن بگویند. ملت سوریه از سرزمین و حق خود نمی گذرد و هرگز با دشمن غاصب و اشغالگر دست نخواهد داد و سوری ها مخالف این هستند که این خائنان نماینده و سخنگوی آنها باشند؛ خود فروخته هایی که از وطن فروشی هم ابایی ندارند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها