ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن ۲ تن از نیروهای خود را تأیید کرد

سه شنبه 4 آذر 1399
20:17
ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن ۲ تن از نیروهای خود را تأیید کرد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اثر سقوط یک فروند بالگرد نظامی در جنوب فلسطین اشغالی دو نظامی این رژیم کشته شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از سقوط بالگرد متعلق به خود در جنوب فلسطین اشغالی کشته شدن دو تن از نیروهای خود در این سانحه را تأیید کرد.

وب‌سایت نیوپرس به نقل از ارتش اشغالگر قدس سه شنبه گزارش داد که در منطقه «نقب» (نقو) یک بالگرد سقوط کرد که بر اثر آن یک سرباز و یک افسر کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی در این ارتباط تحقیقاتی را آغاز کرده است و فرمانده نیروی هوایی این رژیم تمرین‌های نیروهای هوایی را تا اطلاع بعدی لغو کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه شنبه اعلام کرده بودند که یک فروند بالگرد این رژیم در منطقه جنوب فلسطین اشغالی سقوط و دو تن از خدمه‌آی آن به شدت زخمی شده‌اند.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پربیننده ترین خبرها