«بن سلمان صهیونیست است» ترند شد

«بن سلمان صهیونیست است» ترند شد
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 22:57

کاربران شبکه های اجتماعی در زیر هشتگ "بن سلمان صهیونیست است"، تاکید کردند که سازش عربستان با اسراییلی ها زاییده امروز نیست؛ بلکه آنها در گذشته به صورت مخفیانه تماس هایی داشتند و امروزه برای تحقق منافع شیطانی و مشترک نتانیاهو و بن سلمان، این روابط علنی گشت.

العالم ـ عربستان سعودی

بسیاری از صهیونیستها که با دین یهود هیچ ارتباطی ندارند، از برپایی کشور یهودی در فلسطین اشغالی حمایت می کنند. صهیونیست دیانت نیست. در تعریف صهیونیسم، به دین صهیونیست ها اشاره ای نشده است؛ از این رو عجیب نیست که یک مقام مسئول مسلمان، صهیونیست باشد. و از منطق به دور نیستیم اگر بگوییم که پدر و پدربرزرگ بن سلمان به عنوان دو دوست نزدیک به سران صهیونیست، خود نیز صهیونیست بودند. پس نتیجه منطقی آن است که بن سلمان از یک خانواده صهیونیست است.

این واقعیت کاملا روشن است و در ارتباط مستحکم بن سلمان و صهیونیستها و نیز در رویکرد مثبت او نسبت به "اسراییل" و اشغالگری آن و برپایی دولت یهود در فلسطین نمود پیدا کرده است. بن سلمان آن را "سرزمین آبا و اجداد" می نامد. این بدان معناست که او هیچ مشکلی با پاکسازی نژادی حدود 8000 فلسطینی در سال 1958 ندارد. در این عملیات هزاران فلسطینی کشته شدند و خانه هایشان تخریب گشت تا دولت صهیونیسم برای رژیم اسراییلی تشکیل شود. بن سلمان ولیعهد عربستان نیز اخیرا دهها فلسطینی از جمله نمایندگان حماس را در راستای خدمت به منافع اسراییلی ها، بازداشت کرد.

در راستای اثبات صهیونیست بودن بن سلمان، یکی از وزرای رژیم اشغالگر و عضو حزب لکود گزارش های رسانه ای درباره دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در ریاض با بن سلمان را تایید و آن را دستاوردی بسیار عالی توصیف کرد. روزنامه اسراییلی یدیعوت احرونوت نیز گزارش داد که نتانیاهو در نشستی سه جانبه با بن سلمان و مایک پمپئو در شهر ساحلی نیوم در عربستان دیدار کرد.

"عادل شدید" کارشناس مسائل اسراییلی درباره انگیزه افشای خبر دیدار نتانیاهو با بن سلمان گفت: "نتانیاهو در پی آن بود تا روزنامه "اسراییل هیوم" که بسیار به او و حزبش نزدیک است و بزرگترین حامی انتخاباتی نتانیاهو و نیز ترامپ به شمار می آید، این خبر را فاش کند تا پیامهای متعددی ارسال کند. دیگر برای اسراییل چندان مهم نیست که سازش به طور علنی میان اسراییل و عربستان اعلام شود. جامعه یهودی به خوبی می داند که تماسهای گسترده ای میان این دو وجود دارد. هرچند که اعلام رسمی سازش برای نتانیاهو و مساله فلسطین بسیار مهم است".

کاربران شبکه های اجتماعی اما به طور گسترده به سفر نتانیاهو به ریاض واکنش نشان دادند و با راه اندازی هشتگ "بن سلمان صهیونیست است"، دیدگاه های خود را مطرح کردند.

"حمیده سعیدی" در توییتر نوشت: بن سلمان برای آنکه بتواند در قدرت بماند، می بایست میلیاردها دلار به امریکا بدهد، یمن را بمباران کند، تروریستها را به عراق و سوریه بفرستد، در لبنان فتنه انگیزی کند. خاشقچی و الجبری را قطعه قطعه کند و دست به عملیات تروریستی در جهان بزند، این عملیات به دستور امریکا و با حمایت مالی سعودی است.

"مهیا یونس" نیز نوشت: "در اعتراض و محکومیت سفر نتانیاهو به عربستان سعودی و در راستای همبستگی با مساله برحق فلسطین" #بن سلمان صهیونیست است.

"mohamed algharyani" نیز توییت کرد: عجیب نیست که بن سلمان صهیونیست با دشمن صهیونیست سازش کند، آنها شرف خود را به خاطر دروغی به نام صلح فروختند. سازش خیانت است.

"soha" نوشت: قطار عادی سازی در عربستان.. بلاد حرمین را با صهیونیستهای نجس آلوده نکنید. نتانیاهو بلاد حرمین را آلوده می کند. عادی سازی خیانت است و بن سلمان صهیونیست.

کاربری به نام "Inaya Amin" نیز با انتشار عکس مسجد الاقصی، توییت کرد: آن را آزاد خواهیم کرد و شجره ملعونه آل سعود را ریشه کن خواهیم کرد.

"Douaa" نیز در توییتر نوشت: بن سلمان همواره صهیونیست بوده است. او ابزاری برای انجام طرح ها و اهداف صهیونیست ها و امریکاییهاست.

پربیننده ترین خبرها