فراخوان صدر ترند شد!

فراخوان صدر ترند شد!
جمعه 7 آذر 1399 - 13:21

با فراخوان جریان صدر برای برگزاری نماز جمعه وحدت و تظاهرات سیسای در میدان تحریر بغداد و سایر استان های عراق پس از انتخابات پارلمانی زودهنگام، هشتگ "#موعدنا_بمليونية_جمعة_التحرير" (قرار ما، تظاهرات میلیونی جمعه التحریر) در عراق ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

به دنبال تصمیم رهبران جریان صدر در عراق برای شرکت در انتخابات زودهنگام پارلمانی، این جریان از هواداران خود خواست در نماز جمعه وحدت و تظاهرات در بغداد و چند استان دیگر شرکت کنند. کمیته مرکزی جریان صدر اعلام کرد این تظاهرات پس از نماز جمعه در میدان التحریر در بغداد و چند استان به جز نجف و کربلا برگزار خواهد شد.

این کمیته افزود که در پایان تظاهرات در میدان التحریر، بیانیه ای در تشریح مواضع این جریان درباره حوادث و اوضاع سیاسی عراق خوانده خواهد شد.

همچنین رهبران جریان صدر از شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستند با کمیته اعتراضات و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

چند روز قبل صالح محمد العراقی از عوامل نزدیک به مقتدا صدر، رهبر جریان صدر در توییتی گفته بود: میدان التحریر سالهاست که محل گناه و نافرمانی از خواست و اکنون نوبت ما مؤمنان است که صدای خدا را در این میدان بلند کنیم.

به گفته شاهدان عینی شماری از رهبران و نمایندگان فراکسیون سائرون دیشب با حضور در این میدان از تدارکات ایجاد شده در این میدان برای برگزاری این تجمع بازدید کردند. نیروهای امنیتی هم در همه مسیرهای منتهی به این میدان مستقر شده اند.

نمونه هایی از توییت ها در اینجا مشاهده می کنید:


پربیننده ترین خبرها