سازمان انرژی اتمی ملاقات شهید فخری زاده با آمانو را تکذیب کرد

سازمان انرژی اتمی ملاقات شهید فخری زاده با آمانو را تکذیب کرد
يکشنبه 9 آذر 1399 - 07:37

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نامه ای رسمی ، دیدار شهید محسن فخری‌زاده با یوکیا آمانو مدیرکل آژلتس بین المللی انرژی اتمی را تکذیب کرد و آن را ادعای نادرست خواند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، این مطلب را در پاسخ به نامه معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری که خواستار روشنگری در خصوص این ادعا شده بود ، بطور رسمی منتشر کرده است.

کریمی قدوسی با انتشار توییتی گفته بود که با اصرار دشمن، دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده با یوکیا آمانو مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ملاقت داده شد و این چنین راحت سرمایه های کشور در دسترس جاسوسان و قاتلان موساد قرار گرفت.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به استعلام معاون دفتر رئیس جمهوری درباره ملاقات شهید فخری‌زاده با مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشته است: «در خصوص توییت آقای کریمی قدوسی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به استحضار می رساند، شهید عزیز جناب آقای محسن فخری‌زاده هیچ‌گاه در هیچ ملاقاتی چه با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و با هیچ بازرس و مقامی از آژانس دیدار، مصاحبه، ملاقات و مذاکره نداشته است و بدین وسیله به اطلاع می‌رساند محتوای توییت مورد اشاره به هیچ وجه صحت ندارد.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها