حماس: پیشرفت علمی ایران با قدرت ادامه خواهد داشت

حماس: پیشرفت علمی ایران با قدرت ادامه خواهد داشت
دوشنبه 10 آذر 1399 - 10:16

عضو برجسته جنبش مقاومت فلسطین (حماس) تاکید کرد که پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران به یقین خلل ناپذیر است و با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در گفت و گو با پایگاه خبری «العهد» لبنان با محکوم کردن ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران، گفت که ما اطمینان داریم پیشرفت علمی ایران همچنان و با قدرت بیشتر تداوم می باید.

وی بیان کرد: اثر انگشت و رد پای دشمن صهیونیست در ارتکاب این جنایت فجیع کاملاً آشکار و مشهود است.

رضوان ادامه داد که این جنایت برای ایران و مقاومت خسارت بار بود و هدف از آن جلوگیری از پیشرفت علمی و فنی و داشتن ابزارهای قدرت بود.

این رهبر حماس تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی باید همتراز و در اندازه این جنایت باشد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه در بیانیه‌ای ترور دکتر محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد و ضمن تسلیت شهادت وی به ملت و مقام‌های جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که به قدرت و توان ایران در جبران ترور این شهید صنعت دفاعی ایمان و باور داریم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس در این بیانیه تاکید کرد که ما ترور فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم می‌کنیم.

در بیانیه حماس آمده است که این ترور همزمان با تهدیدهای بی‌وقفه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف محروم کردن این کشور و امت اسلامی از دست‌یابی به ابزارهای پیشرفت علمی و قدرت صورت گرفته است تا هرگونه پیشرفتی تنها در انحصار رژیم اشغالگر صهیونیستی و پروژه توسعه‌طلبانه آن باشد که کل امت را هدف قرار داده است.

این گروه مبارز فلسطینی تاکید کرد که ما شهادت این دانشمند هسته‌ای را به ملت مسلمان ایران و رهبران این کشور تسلیت می‌گوئیم و به قدرت ایران و امت اسلامی برای جبران این خسارت با کار و پیشرفت بیشتر ایمان داریم تا اینگونه ابزارهای قدرت و پیشرفت علمی در منطقه از انحصار جریان استکبار خارج شود.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

پربیننده ترین خبرها