صالحی در گفتگوی با العالم اعلام کرد؛

آمادگی کامل سازمان انرژی اتمی برای اجرای مصوبات مجلس

آمادگی کامل سازمان انرژی اتمی برای اجرای مصوبات مجلس
دوشنبه 10 آذر 1399 - 13:21

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از آمادگی کامل این سازمان برای اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ترور شهید فخری زاده خبر داد.

العالم - ایران

دکتر علی اکبر صالحی، در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم گفت که شهید محسن فخری زاده یک دانشمند و معلم و استاد برجسته بود و تلاش های بسیاری برای تربیت نسل بعد کرد. او هیچ خطری برای کسی نداشت و هیچ کس نمی داند که دشمن چرا چنین جنایتی را مرتکب شده است؟

صالحی در حاشیه مراسم تشییع شهید محسن فخری زاده گفت که جمهوری اسلامی در مقابل چنین اقدامات خبیثانه و تروریستی ساکت نمی ماند و این ترورها باعث نمی شود که از راهی که شهید فخری زاده در پیش گرفته بود برگردیم و همین باعث قدرتمندتر شدن ایران و نگرانی دشمنان شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد که شهید فخری زاده و امثال ایشان سازمانی را در وزارت دفاع برای ما به میراث گذاشتند که همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد و در جمهوری اسلامی ای نهادها هستند که کار را پیش می برند نه اشخاص.

وی با تجلیل از میراث علمی شهید فخری زاده خاطرنشان کرد که این میراث علمی، عامل تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت صنایع دفاعی و بازدارنده است.

وی با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی در بررسی مسأله خروج ایران از پروتکل الحاقی در پاسخ به ترور شهید فخری زاده، گفت که این اقدام بیانگر خشم ملت ایران از این جنایت است. ملت ایران فرزندان بسیاری را همچون شهید شهریاری، شهید علی محمدی و دیگران تقدیم کرده است و بیش از این نمی تواند صبوری کند.

پربیننده ترین خبرها