فیلمی از دادگاه نیما زم و اعتراف به جاسوسی برای "اسرائیل"

فیلمی از دادگاه نیما زم و اعتراف به جاسوسی برای
چهارشنبه 19 آذر 1399 - 21:56

نیما زم به اعتراف خودش جاسوسی برای اسراییل و فرانسه کرد. او سلطان لابی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و به دنبال براندازی بود.

العالم - ایران/سیاسی

او مدعی بود که خبرنگار است، اما شاه مهره ضدانقلاب شد. او به دنبال تحریم ایران و ایرانی بود. او به اعتراف خودش جاسوسی برای اسراییل و فرانسه کرد. او سلطان لابی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بود. نیما زم به دنبال براندازی بود. او آشوب‌های سال ۹۶ را لیدری کرد. آیا این اقدامات و آشوب‌ها از وظایف خبرنگاری است؟
نیما زم کانالی می‌زند به نام «آمد نیوز»، اما به کام دشمنان. کانال او کانالی بود برای کانال زدن دشمنان برای اختلاف و آشوب و ضربه زدن به ایران و ایرانی. بخش زیادی از این بودجه را دلار‌های سعودی و آمریکایی تامین می‌کند، دلار‌هایی که بی بی سی و اینترنشنال هم از آن حسابی سیراب شدند. بخش دیگری از این بودجه را تحریم کردن ایرانی‌ها تامین می‌کند.
در روزگاری که من و تو به دنبال دارو‌های حیاتی بودیم، حیات نیما زم به حیات تو گره می‌خورد.

زمین پست

او از طریق فردی به نام «مراد» اطلاعات کسانی که تحریم‌های آمریکا را دور می‌زدند افشا می‌کند و بودجه‌ای دریافت می‌کند.
او با شخصی به نام «ساغر کسرایی» ارتباط می‌گیرد تا بتواند اطلاعاتی که به کنگره می‌رساند، فشار حداکثری را چند برابر ودر ازای آن بودجه هنگفتی را دریافت کند.
او هر کاری می‌کند دستش پاک نمی‌شود. او پیشنهاد میلیون‌ها دلار را برای حمله موشکی به مهمترین بخش‌های نظامی و امنیتی ایران می‌دهد.
فرانسوی‌ها تو را اسکورت کردند تا حسابی برایشان جاسوسی کنی و حسابی برایشان در ایران ناامنی کنی.
زم در تخته سفید، آدم‌هایی را که به این روز سیاه نشاندنش افشا می‌کند. زم مطمئنا این را هم خوب می‌داند که «اردشیر امیر ارجمند» از منافقین و عناصر سرویس‌های جاسوسی فرانسه خانه خرابش کرد.‌ای کاش رفقای دیگرت هم در این دایره، مسیر تو برایشان درس عبرتی شود.
آقای زم ‌ای کاش خیلی زود چشم هایت را باز می‌کردی. آقای زم در زمین دشمن بازی کردی، با صهیونیست‌ها لابی کردی و برای تحریم ایران و ایرانی به هر دری زدی، به چه قیمتی؟ خودت قضاوت کن.

صداوسیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها