الخزعلی خواستار حفاظت از قدرت یکپارچه الحشد الشعبی شد

الخزعلی خواستار حفاظت از قدرت یکپارچه الحشد الشعبی شد
پنج‌شنبه 20 آذر 1399 - 13:36

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در سومین سالگرد پیروزی بر داعش خواستار حفظ قدرت یکپارچه سازمان الحشد الشعبی به دور از تنش‌های سیاسی شد.

العالم - عراق

«قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق، امروز پنجشنبه (۱۰ دسامبر)، خواستار حفاظت از قدرت یکپارچه الحشد الشعبی به دور از کشمکش‌ها و تنش‌های سیاسی شد.

به نوشته پایگاه خبری «ناس نیوز» عراق، الخزعلی به مناسبت «یوم النصر» (سالگرد پیروزی عراق بر داعش و آزادسازی شهر موصل) گفت: پیروزی، روزها، مردان و میادینی را می‌طلبد و پیروزی بر گروه تکفیری داعش نیز قهرمانان عراقی خود را داشت و روز شکست [داعشی‌ها] روز متمایز و خاص است که در آن، همه عراقی‌ها به دور از تنش‌ها و کشمکش‌های سیاسی با یکدیگر برای شکست دشمنان و حامیان آنها متحد شدند.

وی افزود: در این روز بزرگ از همه می‌خواهیم که به مسئولیت خود برای حفظ قدرت یکپارچه الحشد الشعبی به دور از تنش‌های سیاسی عمل کنند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز امروز، همزمان با سومین سالگرد اعلام پیروزی بر داعش و بازپس‌گیری اراضی اشغالی از دست این گروه تروریستی، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این پیروزی بر تروریسم به جهانیان ثابت کرد که عراق قادر به معجزه است و در بدترین شرایط با چالش‌ها روبه‌رو شود.

در این بیانیه با اشاره به وحدت عراقی‌ها در پی صدور فتوای جهاد مرجعیت عالی شیعیان در عراق، فداکاری‌های بخش‌های مختلف نیروهای نظامی و امنیتی و مردم این کشور، از کلیه مردم عراق و دوستان و همپیمانان عراق که از هیچ کمک و حمایتی دریغ نورزیدند، تقدیر شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها