تظاهرات علیه ائتلاف سعودی در تعز یمن

تظاهرات علیه ائتلاف سعودی در تعز یمن
شنبه 22 آذر 1399 - 14:18

منابع آگاه از آغاز تظاهرات علیه ائتلاف سعودی در تعز یمن با وجود تدابیر شدید امنیتی، خبر دادند.

العالم- یمن

به گزارش خبرنگار شبکه «المیادین»، شمار از مردم تعز در سایه استقرار شمار زیادی از نیروهای امنیتی در خیابان‌های این شهر، برای برگزاری تظاهرات علیه ائتلاف سعودی به خیابان آمده‌اند. آنها در خیابان «جنال عبدالناصر» در مرکز تعز علیه ائتلاف سعودی جمع شده‌اند و با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار خروج نیروهای ائتلاف هستند.

چند روز پیش یک منبع آگاه نظامی در یمن درباره تحرکات جدید امارات و نیروگیری سرتیپ «طارق صالح» در استان تعز واقع در جنوب غرب یمن هشدار داده بود.

وی که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی 21» از تحرکات و ملاقات‌های جدید و مشکوک رهبران گروه موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات و نیروهای وابسته به طارق صالح فرمانده گروه موسوم به «المقاومه الوطنیه» که آن نیز تحت حمایت امارات است در مناطق جنوبی تعز خبر داد.

به گفته این منبع، دیدارهای فرماندهان وابسته به ابوظبی در تعز به صورت مستمر در شهرک «العلقمه» همچنان ادامه داد و افسران اماراتی و برادرزاده «علی عبدالله صالح» دیکتاتور سابق یمن در حال توزیع سلاح و پول میان فرماندهان میدانی وابسته به شورای انتقالی در «الوازعیه» واقع در مرز استان «لحج» هستند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها