درخواست ترامپ در ایالت ویسکانسین هم رد شد

درخواست ترامپ در ایالت ویسکانسین هم رد شد
يکشنبه 23 آذر 1399 - 00:01

قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» در آمریکا دادخواست انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» را رد کرد.

العالم - آمریکا

رسانه‌ها از رد دادخواست دیگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، خبر دادند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» شبانگاه شنبه به وقت تهران گزارش داد که قاضی فدرال ایالت «ویسکانسین» دادخواست انتخاباتی دونالد ترامپ مبنی بر لغو پیروزی «جو بایدن» فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بر اساس برآوردهای رسانه‌ای، را رد کرد. قاضی فدرال ایالت ویسکانسین در حکم خود بارها این دادخواست را «غیر عادی» خواند.

ایالت ویسکانسین، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را به عنوان برنده تایید کرده است. این در حالی است که در سال 2016، ترامپ در این ایالت پیروز انتخابات شده بود. فرماندار ویسکانسین همچنین به نقل از مقامات انتخاباتی این ایالت اعلام کرده که انتخاباتی ایمن، عادلانه و کارآمد در این ایالت انجام شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

این شکایت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تاکنون نتایج انتخابات در تمامی ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها