تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و برخورد پلیس با معترضان

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و برخورد پلیس با معترضان
يکشنبه 23 آذر 1399 - 00:55

رسانه‌ها از تظاهرات هزاران نفری علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برخی شهرهای فلسطین اشغالی و حضور پرتعداد نیروهای پلیس و برخورد با معترضان خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی وارد بیست و پنجمین هفته خود شد که رسانه‌های صهیونیستی از برخورد پلیس با معترضان در شهر تل آویو خبر دادند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل شنبه شب مقابل اقامتگاه‌های وی در شهرهای «قدس اشغالی» و «قیصریه» و همچین مقابل منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم در «رشو هانین» در حال برگزاری است.

به نوشته این روزنامه، در تظاهرات شنبه شب در حالی هزاران نفر حضور دارند که گزارش‌ها از حضور گسترده نیروهای پلیس در مراکز مهم شهرهای یاد شده حکایت دارد. در قدس اشغالی، نیروهای پلیس مانع از حضور معترضان به یکی از میادین مهم شهر شده‌اند. پلیس همچنین با استقرار خودروها و موانع، مانع حرکت معترضان شده است.

روزنامه «یعدیعوت آحارونوت» چاپ فلسطین اشغالی نیز از درگیری پلیس با معترضان در«تل آویو» در شنبه شب خبر داده است.

نارضایتی عمومی از سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن طی هفته‌های گذشته هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده به طوری که معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمتش هستند. این اعتراضات در حالی صورت گرفته است که بنیامین نتانیاهو در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.

پربیننده ترین خبرها