امارات به دنبال عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب!

امارات به دنبال عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب!
دوشنبه 24 آذر 1399 - 13:22

معاون رئیس پلیس دبی با انتشار چند پست توئیتری ضمن حمایت از عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب، به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» هجمه بُرد.

العالم- امارات

به نقل از القدس العربی، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی با انتشار سلسله توئیت های مختلف خواستار پیوستن اسرائیل به اتحادیه عرب شد. وی همچنین عضویت ایران در نهاد مذکور را نیز خواستار شد.

بر اساس این گزارش، خلفان در توئیت های خود خواستار تغییر نام اتحادیه عرب به اتحادیه خاورمیانه شده است. وی در پست توئیتری خود اعلام کرده است که اتحادیه عرب باید به اتحادیه خاورمیانه تغییر نام دهد؛ به گونه‌ای که ایران و اسرائیل در کنار اعراب، جزئی از آن باشند.

او در یک پست توئیتری دیگر گفته است: اسرائیل دولتی است که جهان آن را به رسمیت شناخته است. او همچنین گفته است: مرزهای دولت فلسطین بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل متحد کاملاً مشخص است. محمود عباس نیز باید دولت فلسطین را در مرزهای اعلامی از سوی سازمان ملل متحد، برپا سازد. او همچنین مدعی شده است که اسرائیل به جزئی جدایی ناپذیر در اراضی کشورهای عربی تبدیل شده است.

این مقام اماراتی در ادامه جنبش مقاومت اسلامی حماس را مورد هجمه قرار داده و با انتشار یک پست توئیتری مدعی شد که هدف اصلی و اساسی از تأسیس حماس این بوده است که اینطور القا شود که فلسطینیان به دنبال صلح نیستند. وی هدف از تأسیس جنبش حماس را به شکست کشاندن اهداف جنبش فتح عنوان کرد.

مهر

پربیننده ترین خبرها