حضور کماندوهای صهیونیستی در یکی از سواحل لبنان

حضور کماندوهای صهیونیستی در یکی از سواحل لبنان
دوشنبه 24 آذر 1399 - 13:30

یک روزنامه لبنانی نوشت، تعدادی از کماندوهای رژیم صهیونیستی وارد یکی از سواحل جنوب لبنان شده و پس از انجام مأموریت شناسایی، این منطقه را ترک کرده‌اند.

العالم- لبنان

به گزارش العالم، روزنامه "الجمهوریه" در مقاله‌ای با عنوان "حضور کماندوهای اسرائیلی در ساحل الجیه" نوشت: اسرائیل طی هفته‌ها بلکه ماه‌های اخیر تحرکات امنیتی و نظامی خود را در لبنان افزایش داده و بارها شواهدی پیدا شده مبنی بر اینکه‌ عناصر صهیونیستی در مناطق مختلف لبنان حضوری مستقیم دارند.

"جانی منیر" در ادامه این مقاله نوشته است: حدود دو هفته پیش یک قایق نظامی پیشرفته اسرائیلی به سواحل لبنان نزدیک شده و تعدادی کماندو را در منطقه الجیه از توابع استان "جبل لبنان" در جنوب کشور پیاده می‌کند. این منطقه به دلیل آنکه منطقه‌ای دورافتاده و شاهد تحرکات کمتری است، انتخاب شده است.

طبق این گزارش، کماندوهای صهیونیست مدتی را در ساحل منطقه الجیه می‌مانند و سپس برمی‌گردند. مشخص است که این گروه در مأموریتی شناسایی برای هدفی خاص بوده‌اند که هنوز مشخص نیست چه بوده است.

این روزنامه سپس نوشت، در روزهای گذشته و پس از وصول اخباری مبنی بر احتمال نفوز کماندوهای صهیونیست به داخل لبنان برای مأموریت امنیتی، حزب‌الله آماده‌باش گسترده‌ای در ضاحیه در جنوب بیروت داشت.

در ادامه این مقاله آمده است: حزب‌الله به‌خوبی می‌داند پرواز گسترده هواپیماهای اسرائیلی بر فراز لبنان معمولا با یک مأموریت امنیتی همراه است که مقدمات میدانی آن بر روی زمین انجام می‌شود. همه این نشان‌ها دلالت بر آن دارد که اسرائیل برای باز کردن صحنه لبنان به روی پروژه‌هایی آماده می‎شود که هنوز مشخص نیست.

پربیننده ترین خبرها