حکام سازشکار دیگر دم از "غیرت عربی" نزنند!

حکام سازشکار دیگر دم از
چهارشنبه 26 آذر 1399 - 18:25

قطار عادی‌‌سازی میان اماراتی‌ها و بحرینی‌ها با رژیم صهیونیستی با سرعت بالا در حرکت است؛ البته این عادی‌‌سازی از سوی حکام این دو رژیم مرتجع عربی انجام شده و ملت‌های آزاده بحرین و امارات با این اقدام قاطعانه در همه سطوح مخالفت می‌کنند.

العالم- کشکول

وزارت خارجه اسرائیل در صفحه کاربری خود در توییتر فایلی ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد شماری از عرب‌های خلیج‌فارس که لباس‌های سنتی بر تن دارند، در مراسم روشن کردن شمعدان یهودی حضور دارند. در ضمیمه این ویدیو نوشته شده است: "برای نخستین بار مهمانانی از امارات و بحران شمعدان را در عید روشنایی یهودیان در اسرائیل روشن کردند."

حضور اماراتی و بحرینی‌ها در این عید یهودیان صهیونیست در حالی بوده که رژیم صهیونیستی حملات علیه فلسطینیان را در کرانه باختری تشدید کرده و نیروهای این رژیم نیز امروز با یورش گسترده به شهرهای منطقه اشغالی کرانه باختری، شماری از فلسطینیان را بازداشت کرده و به خانه‌های آنها یورش بردند.

دیگر از امروز این سازشکاران حق سخن گفتن درباره غیرت عربی که فاقد آن هستند را ندارد چه برسد به اینکه بخواهند درباره ارزش‌ها و مبادی اسلامی سخن بگویند چرا که آنها به خاطر خشنود کردن شخص دونالد ترامپ، از این ویژگی‌ها عاری شدند.

همانطور که گفتیم چنین رفتارها و اقدامات در تلاش برای بهبود وجهه و بازگرداندن اعتبار به سازشکاران انجام می‌شود ولی حجم مخالفت ملت خشمگین بحرین بهترین گواه بر مردود بودن این عادی‌سازی است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها