رونمایی یمن از خودروهای امنیتی زرهی بومی

رونمایی یمن از خودروهای امنیتی زرهی بومی
شنبه 29 آذر 1399 - 23:14

پس از توان موشکی و پهپادی یمن، وزارت کشور دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله از تولید خودروهای امنیتی زرهی بومی با مشخصات عالی رونمایی کرده است.

العالم ـ یمن

بنابر گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "المسیره" یمن، این خودروهای زرهی "بأس ۱" نام دارد که به طور کامل توسط کارشناسان این کشور ساخته شده است.

عبدالکریم أمیر الدین الحوثی وزیر کشور دولت نجات ملی یمن شنبه شب در مراسم شروع به کار شماری از خودروهای زرهی گفت که این خودروها با کیقیت بسیار بالا و برای خدمت در عملیات مختلف امنیتی و اطلاعاتی به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود که افتتاح واحد ساخت امنیتی و اطلاعاتی وزارت کشور یمن در راستای رهنمودهای عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب مردم یمن انجام می‌شود.

از سوی دیگر رزق الجوفی معاون بخش امنیت و پلیس وزارت کشور یمن نیز در این باره گفت که این وزارتخانه بر مرتفع کردن تمام مشکلات تلاش می‌کند و در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه ساخت خودروهای اطلاعاتی و با وجود محاصره و حمله ائتلاف سعودی، دستآوردهای زیادی را به همراه داشته است و در روزهای آینده شاهد دستآوردهای ویژه دیگری نیز خواهیم بود.

پیش از این، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق به بومی سازی موشک‌ و پهپاد در داخل کشورشان شده بودند.

نگاهی به افزایش توان موشکی و پهپادی یمن و اینک ساخت خودروهای زرهی بومی نشان می‌دهد که یمنی‌ها از حدود سه سال پیش به تولید موشک‌های پیشرفته و نیز هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) پرداخته‌اند اقدامی که موجب برتری نظامی در مقابله با تجاوز سعودی‌ها شده است.

پربیننده ترین خبرها