علاءالدین بروجردی با وزیر خارجه سوریه دیدار کرد

علاءالدین بروجردی با وزیر خارجه سوریه دیدار کرد
دوشنبه 1 دی 1399 - 22:18

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ایران با وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌و‌گو کرده است.

العالم - ایران/سوریه

«علاءالدین بروجردی»‌ معاون امور بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز (دوشنبه)، با «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزیر خارجه سوریه در این دیدار گفت، کشورهایی که امروز ثبات منطقه را هدف قرار داده‌اند به سمت سیاست تروریسم اقتصادی و ترور افراد روی آورده‌اند که در این خصوص می‌توان به ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اشاره کرد که این مسئله خود بیانگر اهمیت علم و دانشمندان در مقابله با دشمنان است.

فیصل المقداد در ادامه اظهاراتش همچنین بر اقدام مشترک و توسعه همکاری‌ علمی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و سوریه تأکید کرد.

در مقابل، علاءالدین بروجردی گفت که روابط برادرانه میان سوریه و ایران قوی‌تر از آن است که کسی بخواهد آن را تحت تأثیر قرار دهد.

بروجردی در ادامه تأکید کرد که تلاش و توطئه‌های دشمنان عمق و ثبات روابط ایران و سوریه را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و مبارزه در راه علم و دانش میدان جدید مبارزه است که باید توسعه همکاری در این زمینه‌ها صورت گیرد.

در این گزارش اشاره شده شده است که برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سفارت ایران در سوریه و همچنین «جواد ترک آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور داشته‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها