پویش تحریم‌ کالاهای امارات به دلیل خیانت به فلسطین

پویش تحریم‌ کالاهای امارات به دلیل خیانت به فلسطین
سه شنبه 2 دی 1399 - 22:32

شمار قابل توجهی از کابران عرب در توییتر در اعتراض به اقدامات امارات از جمله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و جنگ علیه یمن، کمپین تحریم کالاهای این کشور را راه اندازی کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

فعالان و کاربران توییتر در اعتراض به اقدام امارات عربی متحده در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پویشی علیه کالاها و تولیدات امارات راه انداختند.

کاربران توییتر در کشورهای عربی مانند فلسطین اشغالی، مصر، عربستان، قطر و الجزائر از دیروز دوشنبه با راه انداختن این هشتگ «تحریم کالاهای اماراتی۲» با هدف محکوم کردن اقدامات ابوظبی علیه فلسطین و آرمان مردم این کشور و نقش مخرب امارات در جنگ یمن، مطالبی را در راستای حمایت از مسئله فلسطین و یمن منتشر کردند.

این هشتگ ضد اماراتی در یمن به ترند تبدیل شده است. حامیان این هشتگ همچنین از بحرین و سودان، دو کشوری که بعد از عادی‌سازی روابط با رژیم تل‌آویو به اقدام مشابه دست زده‌اند، انتقاد کرده‌اند.

شماری از این کاربران همچنین به تغییرات در مواد کتب مدارس در عربستان سعودی اشاره کردند که اخیراً هرگونه دشمنی و مخالفت با رژیم اسرائیل را حذف کرده است؛ اقدامی که از سوی این کاربران مقدمه‌ و زمینه‌چینی آشکار برای عادی سازی روابط بین ریاض و تل‌اویو تلقی شده است.

فردی به نام «ترکی الشهلوب» که از روزنامه‌نگاران و فعالان مطرح در توییتر است، با حمایت از این پویش نوشت: «برای چه با تحریم امارات موافقم؟ برای اینکه‌ ...

* امارات به مرکزی برای ساخت و تولید کالاها و تولیدات تقلبی تبدیل شده است.

* مرکزی است برای فسق و فجور و تجارت انسان و فحشا.

* مرکزی برای پولشویی گروهک‌ها و باندهاست.

مقصدی است برای اموال قاچاق و غارت شده.

مرکزی است برای تولید توطئه‌ها که همه کشورهای عربی را هدف قرار داده است».

فارس

پربیننده ترین خبرها