قهرمانان یمن بینی متجاوزان را به خاک مالیدند؛ چهارمین غافلگیری در مارب

قهرمانان یمن بینی متجاوزان را به خاک مالیدند؛ چهارمین غافلگیری در مارب
چهارشنبه 3 دی 1399 - 18:37

بعد از آنکه مرکز اطلاع‌رسانی جنگی ارتش یمن از سرنگون کردن پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز در استان مأرب خبر داد، کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان در یمن هشتگ "تشکر از مجاهدان در یمن" ایجاد کرده‌اند که به یکی از محبوب‌ترین ترندها تبدیل شده است.

العالم- داغ‌های مجازی

مرکز اطلاع‌رسانی جنگی در یمن روز دوشنبه از هدف قرار گرفتن پهپاد از نوع CH4 با یک موشک مناسب که نام آنرا فاش نکرد هنگام اقدام تجاوزکارانه در فراز شهر مدغل در استان مأرب خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی یمن ظهر امروز یک پهپاد ساخت چین وابسته به نیروی هوایی سعودی را سرنگون کرد. هدف قرار گرفتن آن با یک موشک مناسب که رونمایی نشده است، هنگام حمله در "مدغل" در استان مأرب ساقط شد.

تصاویری که این مرکز از لحظه سرنگون شدن این پهپاد منتشر کرد، نشان می‌دهد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز بعد از سرنگونی پهپاد مناطقی مختلف را کورکورانه هدف قرار دادند. این چهارمین پهپاد از نوع خود است که توسط پدافند هوایی یمن طی دوران جنگ سرنگون می‌شود.

حساب کاربری "الوعد الصادق" با انتشار تصاویری از این پهپاد سعودی که لاشه‌های آن در خاک یمن افتاده، نوشته است: "مایه فخر صنایع غربی مقابل پایداری و مقاومت‌تان تسلیم می‌شود. مجاهدان یمنی متشکریم."

حساب کاربری "الوعد الصادق" در توییت دیگری نوشته است: "مجاهدان یمنی متشکریم؛ برای اینکه شما زره‌پوش‌های متجاوزان را بشکه‌های سوخته تبدیل کرده‌اید."

حساب کاربری "YE" نیز نوشته است: "مجاهدان کسانی هستند که ما را سربلند کرده‌ و واقعیت مزدوران و متجاوزان را فاش کرده‌اند. مجاهدان یمنی متشکریم."

کاربر دیگری به نام "تأبط عشقا" در توییتی نوشته است: "شما در مواجهه با متجاوزان ظالم از خداوند یاری خواستید و با امکانات ساده در برابر توانمندی‌های ارتش‌های فرعون، به خداوند توکل کرده‌اید... . مجاهدان یمنی متشکریم."

کاربر دیگری نیز تصویری از عملیات "نصر من الله" را بازنشر کرده و زیر آن آیه 160 سوره مبارکه آل عمران را ضمیمه کرده است: " إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ. اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند!"

"احمد عایض احمد" نیز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: "ارتش متجاوز سعودی با شکست و خواری در یمن در زباله‌دان تاریخ نظامی قرار گرفت و سرنوشت آن اینجا( یمن) و در حیات خلوش بود. مجاهدان یمنی متشکریم."

کاربر دیگری به نام " "Hakim نیز نوشته است: "یمن در نبرد با شر و تروریسم نه تنها از سرزمین و ملتش دفاع می‌کند بلکه از تمام شرافتمندان و عرب‌ها و مسلمانان و مستضعفان لایق جهان دفاع می‌کند. مجاهدان یمنی متشکریم."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها