قالیباف: اولویت اصلی ما در کرونا سلامت مردم و رفع هر چه سریع‌تر محدودیت‌هاست

قالیباف: اولویت اصلی ما در کرونا سلامت مردم و رفع هر چه سریع‌تر محدودیت‌هاست
يکشنبه 7 دی 1399 - 09:20

رئیس مجلس گفت: در ارتباط با موضوع کرونا اولویت و تأکید اصلی ما بر روی سلامت مردم و رفع هرچه سریع‌تر مشکلات و محدودیت‌هاست.

العالم - ایران / سیاسی

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 دی ماه 99) مجلس با تسلیت ایام عزاداری فاطمه زهرا(س) گفت:‌ ملت ایران در عزاداری‌های گذشته ارادت قلبی خود به خاندان عصمت و طهارت را نشان دادند، در این روزها نیز همان طور که مراجع عظام تقلید عنوان کردند لازم است اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا(س) با شکون و با رعایت پروتکل‌ها انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان گونه که در سال‌های دفاع مقدس رمز پیروزی‌های ما یا فاطمه الزهرا(س)‌بود، امروز نیز دست به دعا برمی داریم و از ایشان عبور از سختی‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و باز شدن گره‌های معیشتی را می‌خواهیم.

وی افزود: علاوه بر این عزاداری امسال فرصت خوبی برای بزرگداشت مقام مرد میدان، عاشق واقعی خاندان اهل بیت(ع) و خادم مخلص حضرت فاطمه الزهرا(س) شهید حاج قاسم سلیمانی است که با باور واقعی و قلبی به گره‌گشا بودن عنایات این خاندان، امور خود را وقف دفاع از مقام انسانیت و تأمین امنیت و رفاه و آسایش مردم کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع همه‌گیری کرونا لازم است گفته شود که اولویت و تأکید اصلی ما بر روی سلامت مردم و رفع هر چه سریع‌تر مشکلات و محدودیت‌هاست. هر مسیری که ما را سریع‌تر و مطمئن‌تر به هدف رفع دغدغه‌های مردم در خصوص کرونا برساند، باید در دستورکار قرار گیرد.

ادامه دارد...

فارس

پربیننده ترین خبرها