وحشت صهیونیست ها از تصویر شهید سلیمانی!

وحشت صهیونیست ها از تصویر شهید سلیمانی!
چهارشنبه 10 دی 1399 - 13:58

جنبش مقاومت اسلامی حماس عکس شهید قاسم سلیمانی را در شهر غزه نصب کرده که همین امر باعث وحشت رژیم صهیونیستی شده است.

العالم- درگوشی

سخنگوی نخست‌وزیر و نیز سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در توییت‌هایی، حجم کینه صهیونیست‌ها را از نقش استثنایی این شهید بزرگوار در تقویت زیرساخت‌های نظامی مقاومت اسلامی، که هیمنه اسرائیل را فروپاشیده است، عیان کرده‌اند.

طبق معمول "صهیونیست‌های خلیج‌فارس"، "طفلان نتانیاهو" و "پدرخوانده‌های عادی‌سازی" در سعودی، امارات و بحرین رسانه‌های‌شان را در خدمت اربابان‌شان در تل‌آویو قرار داده‌اند و در واقع به سخنگوی بسیار "رسمی" رژیم اسرائیل تبدیل شده‌اند تا با این تلاش‌های ناامیدانه خود، خیانت، مزدوری، عادی‌سازی، خواری و ضعف را در منطقه عربی امری عادی جلوه دهند که البته این منطقه جولانگاهی مزدوران موساد شده است.

به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها معتقد بر این امر باشند که تمامی عرب‌ها رویکرد فرزندان ‌سلمان، فرزندان ‌زاید، فرزندان خلیفه و دیگر حکام سازشکار درخصوص قضیه فلسطین و رژیم اشغالگر و نیز رابطه با محور مقاومت را دنبال می‌کنند. به نظر می‌رسد آنها گزارش‌های رسانه‌هایی مانند "اسکای نیوز عزبی" امارات، "العربیه" و "الحدث" سعودی "و "الحره" آمریکا را مدعی می‌شود عرب‌ها عادی‌سازی با اسرائیل را جشن می‌گیرند و با فلسطین، محور مقاومت و ایران خصومت دارند، را باور کرده‌اند. آنها مدعی هستند که سردار سلیمانی "فرمانده شبه‌نظامیان بود" و بن‌سلمان و بن‌زاید رهبران عرب‌های مدرن هستند!!.

اهالی نوار غزه بیلبورد بزرگی با تصویر سردار در خیابان الرشید به همراه جمله‌ای از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در توصیف وی در نوار غزه نصب شد. بر روی این بیلبورد نوشته شد: "فرمانده شهید قاسم سلیمانی؛ کسی که تمام عمرش را در راه حمایت از مقاومت گذراند. او شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس است." این جمله برگرفته از سخنان "اسماعیل هنیه" است که طی حضور وی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران ایراد شد. نصب این تصویر همزمان با اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام شده است که پیام آشکاری برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

زمانی‌که می‌گوییم ادرعی و عرب‌های خائن حق دارند که از دیدن عکس شهید سلیمانی نیز بترسند منظورمان این است که در زمانی‌که عرب‌های سازشکار با اربابان‌ صهیونیستی‌شان برای نابود کردن قضیه فلسطین گردهم آمدند، سردار سلیمانی موشک‌های "کورنت" را به نوار غزه فرستاد. در همین راستا، "سیدحسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان روز هفتم دی در زمینه نحوه حمایت‌های حاج قاسم سلیمانی از حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفت که "شهید سلیمانی برای حمایت لجیستیک از گروه‌های فلسطینی هیچ خط قرمزی قائل نبود و در رساندن موشک‌های کورنت به مقاومت فلسطین در غزه نقش داشت."

درخصوص حمایت‌های بی‌دریغ این شهید بزرگوار از نوار محاصره‌شده غزه به سخنان "محمود الزهار" از رهبران جنبش حماس اشاره می‌کنیم که در گفت‌وگو با تلویزیون العالم گفت: "در دیدار سال 2006 با قاسم سلیمانی در تهران، مشکل اساسی حقوق کارمندان و خدمات اجتماعی و کمک‌های دیگر به مردم غزه را توضیح دادم و حاج قاسم فوراً درخواست ما را پاسخ داد به‌گونه‌ای که روز بعد که پایان سفر بود، به ما کمک کرد.

الزهار که این سخنان را در آستانه سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان می‌کرد، افزود: "احساس کردم قاسم سلیمانی صادق، درستکار و مرد عمل است و می‌تواند به‌خوبی از عهده کارها برآید و مسئولیت‌های زیادی نیز داشت." این اظهارات بیانگر گوشه‌ای کوچک از موضع حمایتی شهید سلیمانی از قضیه فلسطین و ملت فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها