در گفتگو با العالم مطرح شد؛

تاکید بر ادامه راه مقاومت و لزوم خروج اشغالگران امریکایی از منطقه

تاکید بر ادامه راه مقاومت و لزوم خروج اشغالگران امریکایی از منطقه
جمعه 12 دی 1399 - 13:27

شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان آنان در تهران ، بر لزوم ادامه راه شهدای پیروزی و لزوم خروج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق تاکید کردند.

العالم _ ایران / سیاسی

به گزارش خبرنگار العالم از تهران، هیات ها ، شخصیت ها و مسئولانی از عراق ، سوریه و فلسطین از جمله هادی العامری رئیس سازمان بدر در عراق ، شیخ بدرالدین حسون مفتی سوریه و زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم حضور یافتند.

هادی العامری رئیس سازمان بدر در عراق درحاشیه این مراسم به خبرنگار العالم گفت : پاسخ به شهادت فرماندهان پیروزی ، اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد بود.

خبرنگار العالم بر یکپارچگی محور مقاومت از ایران گرفته تا سوریه و لبنان و یمن و فلسطین تاکید کرد و گفت که این موضوع تاکیدی بر این پیام است که شهید قاسم سلیمانی به خاطر آنچه که به امت اسلامی تقدیم کرد، زنده خواهد ماند.

"علی المحمداوی" از مسئولان تشکل عشایری اسلامی در گفت و گوی ویژه تلفنی با شبکه العالم گفت: شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در تغییر نتیجه معادله محور مقاومت به پیروزی در جریان مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل، ایفای نقش کردند.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی والمهندس، دو الگوی برجسته صنعت انسان سازی بودند.

المحمداوی گفت : مقاومت ، راه شهیدان سلیمانی و المهندس را در رعایت حقوق مردم و ایثارگران ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد : همه اقشار مردم عراق ؛ روحیه بشردوستانه شهیدان سلیمانی والمهندس را احساس کردند.

وی افزود: همه ما به عنوان محور مقاومت، باید همه تلاش خود را در جهت بیرون راندن نیروهای اشغالگر امریکایی ازعراق به کار گیریم.

المحمداوی گفت : امریکایی ها درحساب و کتاب های خود اشتباه کردند و امروز دست مقاومت برای پاسخ به جنایت این باز است.

همچنین " هادی محمدی " کارشناس مسائل راهبردی نیز در گفتگوی تلفنی با شبکه العالم از تهران گفت شهید سلیمانی و المهندس در طول زندگی خود، چالشی برای امریکا به حساب می آمدند و پس از شهادتشان هم به کابوسی برای امریکا تبدیل شدند.

وی افزود: امریکا با ارتکاب این جنایت، باید از منطقه خارج شود و ثابت کرد که حضورش در منطقه حضوری متخاصم و ظالمانه است.

وی اظهار داشت : امریکا با ارتکاب جنایت ترور شهید سلیمانی و المهندس، بزرگ ترین شکست تاریخ را متحمل شد.

پربیننده ترین خبرها