عراقی ها سالروز شهادت "فرماندهان پیروزی" را گرامی داشتند

عراقی ها سالروز شهادت
جمعه 12 دی 1399 - 21:45

کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "روزهای شهادت و حاکمیت"، نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهانشان در حمله هوایی آمریکایی ها به فرودگاه بین المللی بغداد را گرامی داشتند.

العالم ـ داغ های مجازی

کاربران، فداکاری ها و مواضع قهرمانانه فرماندهان شهید در عرصه های متعدد را یادآور شدند و تاکید کردند که امریکا دست به این جنایت وحشیانه زد زیرا گمان می کرد که با این جنایت می تواند طرح مقاومت را متوقف سازد؛ اما در واقع شهادت فرماندهان پیروزی آغازی برای زوال استکبار جهانی است.

فعالان تاکید کردند که دستاوردهای شهیدان را تا تحقق کامل پیروزی و آزادسازی منطقه از استکبار جهانی ادامه خواهند داد.

در بامداد روز جمعه 3 ژانویه سال 2020 آمریکایی ها در حمله هوایی بزدلانه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس معاون رییس هیات حشدالشعبی عراق و همراهانشان را پس از خروج از فرودگاه بین المللی بغداد ترور کردند.

"فاطمه" در حساب رسمی خود در توییتر نوشت: طرح شیطانی و تکفیری را شکست دادند؛ از این رو خیانتکاران آنها را ترور کردند.

"احمد عمر" نیز توییت کرد: فرماندهان پیروزی مقابله و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی را به ما یاد دادند؛ تسلیم برازنده ما نیست؛ پس از شهادت فرماندهانمان، تمایل به مقابله و رویارویی در ما زاده شد.

کاربری به نام "سومری" با انتشار مجموعه ای از تصاویر گرامیداشت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی در بصره، نوشت: همزمان با نزدیک شدن سالروز شهادت فرماندهان، مردم بصره به خیابان ها آمدند.

"ابوحسین" توییت کرد: نتوانستند در میدان نبرد بر فرماندهان ما پیروز شوند، با پهپاد آنها را هدف گرفتند و با این حال هیچ پیروزی و موفقیتی به ثمر نرساندند.

کاربری به نام al merza نیز در حساب خود در توییتر نوشت: شهادت فرماندهان پیروزی مقدمه ای برای زوال استکبار جهانی است.

پربیننده ترین خبرها