جزئیات جدید از جنایت اخیر ائتلاف سعودی در حمله به مراسن عروسی در الحدیده

جزئیات جدید از جنایت اخیر ائتلاف سعودی در حمله به مراسن عروسی در الحدیده
شنبه 13 دی 1399 - 10:07

در حمله توپخانه مزدوران سعودی به یکی از سالن های عروسی در شهر الحوک واقع در الحدیده شماری از غیر نظامیان به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

العالم - یمن

محمد علی الحوثی، عضو شورای سیاسی عالی یمن این جنایت را محکوم کرده و آن را اقدامی تروریستی و تعمدی دانسته و خواستار آغاز تحقیقات بین المللی درباره این جنایت و سایر تجاوزات در یمن شد.

در نخستین روز سال جدید میلادی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی یک سالن عروسی پر از بانوان را در استان الحدیده با چند گلوله هدف قرار دادند.

در این حمله شماری از غیرنظامیان حاضر در این سالن و اطراف آن به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

اهالی این شهر نیز این حمله را که پرده از ماهیت زشت متجاوزان در برخورد با پروتوکلهای بین المللی و حقوق بشر برداشت به شدت محکوم کردند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی انقلاب یمن این جنایت را محکوم کرده و آن را جنایتی تروریستی دانست و خواستار آغاز تحقیقات بین المللی فوری درباره این جنایت و همه جنایت های ائتلاف تجاوز سعودی در یمن شد.

حمله به اهداف غیر نظامی یکی از مصادیق جنایت ائتلاف تجاوز و مزدورانش در حق مردم عادی در یمن است که در سکوت غیر قابل توجیه محافل بین المللی صورت می گیرد. حمله به این سالن، اولین جنایت این ائتلاف نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها