سردار کوثری : آمریکایی‌ها با ایجاد گروهک تروریستی داعش روی هیتلر را سفید کردند

سردار کوثری : آمریکایی‌ها با ایجاد گروهک تروریستی داعش روی هیتلر را سفید کردند
يکشنبه 14 دی 1399 - 12:31

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد چنین گروهک وحشی تروریستی روی هیتلر را سفید کردند. آنها حتی اقدامات وحشیگرانه خود را در فضای مجازی نیز قرار می‌دادند تا ایجاد رعب و وحشت کنند.

العالم - ایران / سیاسی

سردار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب (شنبه 13 دی‌ماه)‌ در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد سلمان تهران اظهار داشت:‌ دشمنان در زمان حیات سردار سلیمانی با ایشان عناد داشتند و هنوز هم این دشمنی پابرجا است و این برخورد دشمنان با افرادی که روحیه جهادی و انقلابی نیز دارند، وجود دارد.

وی به رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: لشکر 41 ثارالله به فرماندهی حاج قاسم قبل از عملیات فتح‌المبین تشکیل شد و ایشان در طول مسیر دفاع از وطن محکم و ثابت‌قدم بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس در اکثر عملیات‌ها حضور داشت، گفت: روحیات خودساخته معنوی حاج قاسم در طول هشت سال دفاع مقدس خود را نشان داد و ایشان خودسازی و پاک‌سازی خود را در زمان انقلاب آغاز کرده بود.

کوثری با اشاره به تلاش‌های فرمانده نیروی قدس سپاه در ایجاد امنیت در مرزهای شرقی کشور گفت: حاج قاسم تلاش کرد و امنیت جدی را در مرزها ایجاد و برقرار ساخت.

وی با اشاره به حضور سردار شهید سلیمانی در لبنان، سوریه و عراق اظهار داشت: حاج قاسم به گروه‌های حماس و حزب‌الله ماهیگیری را یاد داد به عبارتی به نیروهایی که وجود داشتند موشک‌سازی را آموخت و آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از همین موضوع عصبانی بودند و هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه سردار سلیمانی دقیقاً سیاست‌های رهبری را پیاده می‌کرد و یکی از موفقیت‌های ایشان بود، یادآور شد: حاج قاسم پیش‌بینی کرده بود که دشمنان به سراغ سوریه خواهند رفت و به نیروهای حزب‌الله نیز این آمادگی ذهنی را داده بود چرا که دشمنان می‌خواستند زنجیره، ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را قطع کنند.

کوثری به راه‌اندازی گروهک تروریستی داعش توسط آمریکا در خاورمیانه اشاره و بیان کرد:‌ خود آقای ترامپ در مناظرات انتخاباتی با خانم کلینتون بارها و بارها گفت که داعش توسط دولت اوباما تشکیل شده است آمریکایی‌ها 70 هزار میلیارد دلار برای تشکیل و راه‌اندازی گروه تروریستی داعش هزینه کردند اما به نتیجه نرسیدند و امروز می‌بینید که در عراق حکومتی به وجود آمده که نه تنها با آمریکایی‌ها همسو نیست بلکه با آنها عناد نیز دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در سخت‌ترین شرایط بالای سر یگان‌های عملیاتی حضور داشت، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام را عملی کرد. هنر حاج قاسم این بود که با کمک ابومهدی المهندس جوانانی که به آیت‌الله سیستانی نامه نوشته بودند را سازماندهی کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر وقت کار سنگین‌تر می‌شد حاج قاسم نیز آماده‌تر می‌شد. داعشی‌ها تا 35کیلومترمرز خسروی ایران آمده بودند و می‌خواستند در کرمانشاه، همدان و سپس در تهران عملیات صورت دهند اما این تدبیر بسیار عمیق رهبری بود که به نیروهای مسلح فرمان داد که جلوی وحشی‌های داعشی را بگیرند.

کوثری با اشاره به وحشیگری گروهک تروریستی داعش در سوریه، لبنان و عراق گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد چنین گروهک وحشی تروریستی روی هیتلر را سفید کردند. آنها حتی اقدامات وحشیگرانه خود را در فضای مجازی نیز قرار می‌دادند تا ایجاد رعب و وحشت کنند.

وی ولایتمداری و داشتن روحیه انقلابی، اخلاص و صداقت، دشمن‌شناسی، پرکاری و پشتکار داشتن، مردمی بودن، شجاع و نترس بودن، توجه به همسنگران و زیردستان، استکبارستیزی و صهیونیست‌ستیزی و تقویت گروه‌های جهادی را از خصوصیات سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی از انقلابی‌ها مبارز بودند اما در وسط راه کوتاه می‌آمدند اما حاج قاسم نه تنها کوتاه نمی‌آمد بلکه تقویت می‌کرد؛ مسائل را خوب تشخیص می‌داد و دچار تزلزل در گفتار و حرکت نبود.

کوثری به دیدار سردار شهید سلیمانی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره و تصریح کرد: حاج قاسم دشمن را خوب می‌شناخت برای همین رهبری پیغامی به پوتین می‌دهد و حاج قاسم نزد پوتین می‌رود و شرح ماوقع از ماجرای جنگ 2:40 دقیقه طول می‌کشد و برای رئیس جمهور روسیه تبیین می‌کند که چه تعداد از نیرو از چچن و روسیه به داعش پیوستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امیدوار به آینده بود، گفت: درست است که نبود حاج قاسم ثلمه است اما برادرانی هنوز هستند که راه ایشان را ادامه دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید تلاش بکنیم تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی خود یعنی امام عصر (عج) برسد، بیان داشت: ما ان‌شاءالله بر مشکلات، گرانی‌ها و بی‌تدبیری فائق خواهیم آمد و باید راه شهدا را ادامه دهیم و پیرو واقعی ولایت و ولی‌امر مسلمین مقام معظم رهبری را ادامه دهیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها