گروه‌های فلسطینی: شهید سلیمانی خطری موجودیتی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد

گروه‌های فلسطینی: شهید سلیمانی خطری موجودیتی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد
يکشنبه 14 دی 1399 - 17:47

سران گروه‌های فلسطینی با برگزاری نشستی در نوار غزه به مناسبت اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند، این شهید سدی غیرقابل نفوذ در برابر توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی ایجاد کرد و راهش تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به مناسبت سالگرد شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران و همراهان وی نشستی با حضور سران گروه‌های فلسطینی و تحلیلگران در نوار غزه برگزار شد.

عضو جهاد اسلامی

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «ولید القططی» عضو ارشد جهاد اسلامی در این نشست گفت، پشتیبانی از مقاومت یکی از مبانی جمهوری اسلامی و عوامل تعیین کننده سیاست خارجی این کشور است.

وی افزود: شهید سلیمانی به نماد جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت و فلسطین تبدیل شده و وی انقلاب مقاومت و ملت فلسطین را عینیت بخشید. شهید سلیمانی در فلسطین و در تمام مناطق منطقه که حق و باطل در آن یافت می‌شود، حضور دارد. محاصره ایران توسط محور آمریکایی-صهیونیستی تنها به دلیل (حمایت ایران) از مسأله فلسطین است.

عضو حماس

«اسماعیل رضوان» عضو ارشد حماس هم گفت، ترور سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای فلسطین و مقاومت بود زیرا وی حامی اصلی مقاومت فلسطین بود و به وحدت کار مقاومتی و جبهه‌های مقاومت ایمان داشت و قلب خود را به عشق فلسطین و قدس متصل کرده بود.

وی ضمن اعلام اینکه هم و غم دائمی شهید سلیمانی حمایت از فلسطین و مقاومت آن بود، از حمایت‌های ایران در توسعه ابزارهای مقاومت قدردانی کرد و گفت، این حمایت‌ها منجر به تحقق موازنه بازدارندگی شده و « حمایت ایران ثمر داده زمانی که شاهد توسعه منحصر به فرد ابزارهای مقاومت هستیم».

رضوان تأکید کرد، ترور سلیمانی مسیر مقاومت در سرزمین فلسطین را متوقف نکرده و نخواهد کرد و این مسیر تا آزادسازی فلسطین ادامه خواهد داشت.

کمیته‌های مقاومت مردمی

کمیته‌های مقاومت مردمی در فلسطین نیز اعلام کرد، شهید سلیمانی نماد مقابله با تکبر آمریکایی-صهیونیستی است و علیرغم شتاب برخی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در قلب تمام آزادگان امت اسلام باقی خواهد ماند.

کمیته‌های مقاومت مردمی افزود، پروژه این شهید برای مقابله با دشمن صهیونیستی-آمریکایی باقی است و پیروز خواهد شد. شهید سلیمانی خطری موجودیتی برای رژیم صهیونیستی شکل داد و سدی غیرقابل نفوذ در برابر توطئه‌های آمریکایی بود.

در ادامه این بیانیه آمده، حمایت ایران و فداکاری‌های سلیمانی در پیشرفت قدرت موشکی از گروه‌های مقاومت فلسطینی آشکار و واضح است و راه این شهید و روش مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها