سخنان سفیر ایران در صنعا درباره شهید سلیمانی + ویدئو

يکشنبه 14 دی 1399 - 18:40

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا روز یکشنبه همزمان با اولین سالروز ترور دو شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنان مراسمی برگزار کرد.

العالم - يمن

در این مراسم شماری از اعضای شورای عالی سیاسی یمن، وزرای دولت نجات ملی،اعضای دفتر سیاسی انصارالله، نمایندگان احزاب سیاسی یمن و شماری از فعالان و خبرنگاران حضور داشتند.

"حسن ایرلو" سفیر ایران در یمن در ابتدای سخنانش برای روح دو شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان و همه شهدای مقاومت آمرزش خواست و تسلیت گفت .

ایرلو گفت: برگزاری این مراسم بیانگر میزان عمق رابطه یمن و ایران است و دو کشور برای تقویت روابط و در همه سطوح پیش خواهند رفت.

عبدالوهاب المحبشی عضو دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد: شهید سلیمانی میدان مقابله را در این زمان دشوار برای یاری دین خدا و افراد مستضعف می شناخت و سرباز اسلام بود و خود را محدود به جغرافیای مشخصی نکرده بود و قطب نمایش را به سوی چندین منطقه جهان گرفته بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم با شهید صالح الصماد در راه شهادت و شناخت هویت قاتلان متحد شده بودند و الگویی برای همه مومنان بود و موانع اتحاد ملتها را در هم شکست.

گفتنی است مردم یمن طی دو روز گذشته ،مراسم زیادی برای بزرگداشت اولین سالروز شهادت دو فرمانده سردار سلیمانی و المهندس برگزار کردند و بر جایگاه دو شهید و همراهانش در دلهای ملت یمن و ادامه همان راه مقابله با نیروهای استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها