فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است

 هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است
دوشنبه 15 دی 1399 - 15:57

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند کشورهای منطقه فاقد ارتش و نیروهای مسلح باشد، گفت: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است.

العالم - ایران / سیاسی

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، در سخنانی با اشاره به دلائل شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم با کمترین هزینه و خسارت فاتح دنیا شد و به عنوان ابر قدرت تمام دنیا را مصادره کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: آمریکا در کل جهان ارتش خود را مستقر کرد، ارتش عظیمی در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و ژاپن مستقر ساخت و حالا در منطقه مرکزی جهان که آنها آن را خاورمیانه خطاب می‌کنند، فرماندهی عظیمی بنام گروه تروریست سنتکام را که هدف آن تجزیه کشورهای منطقه است ایجاد کرده است. آنها می‌خواهند کشورهای منطقه ما فاقد ارتش و نیروهای مسلح باشند و بدون سر باشند.

حاجی‌زاده با اشاره به این که آمریکا راهبردها و سناریوهای خود را با هدف تسلط بر منطقه و طراحی و عملیاتی کرده است، اظهارکرد: در جنگ جهانی ۸ ساله ایران داخل مرزهای خود با رژیم بعثی عراق می‌جنگید که درواقع نماینده ۱۲۳ کشور جهان و برخوردار از حمایت ابرقدرت‌های غرب و شرق بود. اما امروز به لطف رشادت‌های حاج قاسم و شهدای مدافع حرم، اراده و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت از مدیترانه تا دریای سرخ را تحت تاثیر اهداف راهبردی ما قرار داده است.

وی بیان کرد: مبارزه حاج قاسم در جنگ سوریه و عراق، مبارزه در اوج مظلومیت و تنهایی بود. در روزهای اول که حاج قاسم را به دفاع از دیکتاتور محکوم می‌کردند و با ساده‌اندیشی، داعش و جریان تکفیر را مردم سوریه قلمداد می‌کردند، اما حاج قاسم دست از فرمان ولایت نکشید و در اوج مظلومیت و تهمت همراه با یارانش به کار خود مشغول بود و آنچه باعث شد او برجسته، ممتاز و متفاوت شود، ولایت‌پذیری محض او بود. حاج قاسم با عشق و علاقه چله جهاد گرفت و ۴۰ سال مجاهدانه کار کرد.

پربیننده ترین خبرها