سید حسن نصرالله !حال لبنان با تو خوب است

سید حسن نصرالله !حال لبنان با تو خوب است
جمعه 19 دی 1399 - 19:39

"هشتگ " حال لبنان با تو خوب است " کمی پیش از سخنرانی امشب سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی لبنان، به طور گسترده ترند شد.

العالمداغهای مجازی

کاربران توییتر در پایگاههای اجتماعی ، سید حسن نصرالله را تایید کرده و گفتند مقاومت لبنان توانسته در برابر رژیم اشغالگر بایستد و سخنان نصرالله لرزه بر اندام دشمن صهیونستی می اندازد .

گفتنی است آخرین سخنرانی نصرالله سوم ژانویه به مناسبت اولین سالروز ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و شهید ابومهدی المهندس معاون رئیس الحشد الشعبی عراق ایراد شد.

وی در آن سخنرانی گفت "امریکایی ها تصور می کردند وضعیت عراق به نفعشان بحرانی خواهد شد و محور مقاومت با ترور سلیمانی از هم فروخواهد پاشید اما این اتفاق نیفتاد و همه این مسائل بررسی و کنترل شد.ما بر اساس فرهنگ، گرایشات و تاریخ خود می دانیم چگونه تهدیدات را به فرصت و خون ر ا به انگیزه ای قوی برای ثبات و پایداری و مسئولیت پذیری بیشتر تبدیل کنیم ."

وی تاکید کرد نمی توان میان کسانی را که با مال و سلاح از ما دفاع کردند و برای آزاد سازی سرزمین و سلاح ما کمک کردند تا قدرت بازدارنده باشیم و کسانی که علیه لبنان توطئه می کنند و به دشمن صهیونستی طی سالها اشغالگری کمک کردند، تساوی برقرار کرد.

پربیننده ترین خبرها